CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

5 augustus 2011

Vervolg Stokhaken (maar met een foutje)



Een nieuwe techniek is altijd even wennen. (zie mijn eerder bericht van vandaag) Maar nu heb ik toch iets fouts gedaan. Stom!!..... Eigenlijk wel hoor, want ik had beter moeten lezen...Uithalen dan maar ? Ik heb de keuze gemaakt om het niet te doen en in deze fout de sjaal verder af te maken, want het is harige wol en dus bijna niet uit te halen. Het foutje zit hem in het ophalen van de lussen. Ik prik de haaknaald door de beide bovenste lussen van de vaste heen, maar om voor en achter hetzelfde effect te krijgen moet je dus alleen door de achterst lus de haaknaald prikken. Oepsssssssssssssss.... Een beetje dom is het wel hoor....

Zie hier de achterkant van mijn werk.


Nu is het niet echt hinderlijk en wat niet weet wat niet deert denk ik nu maar even.
Want door de harige wol valt het ook minder op. Als je het weet dan....
Dus ik ga door op de foute manier. maar wilde het wel even herstellen op de blog.


Groetjes - Petra

7 reacties:

Jacomijn

Ik vind hem mooi worden, Petra !! Ook met deze kleuren. Heb dit soort breien ook in één van m'n breiboeken staan en het is erg leuk om te zien dat iemand dat ook echt eens probeert ! En net wat je al schrijft: wat niet weet, wat niet deert. Het ziet er toch goed uit ! :o)

Angélique

Ik zie niets hoor, geen fout te bekennen (maar ik heb de beschrijving dan ook niet en heb zelfs nooit van de techniek gehoord) Het wordt mooi!!!!

by Ieke

Wat een mooi effect geeft dat...

Anoniem

Je bent ook steeds in voor iets nieuws maar het ziet er leuk uit en heel behaaglijk.

Monique van den Berg

Het ziet er mooi uit hoor Petra. Ik zie er niks verkeerd aan en inderdaad wat niet weet niet deert.

Groetjes en alvast een fijne vakantie.
Monique

Elizabeth

Wow, wat gaaf !!
Ja hoor, we hebben internet op de camping... enne ik kan het niet laten om te reageren; pft..., waar blijven m'n "goeie voornemens"..
De wol die je gebruikt hebt is ook zo mooi.

Groetjes, Elizabeth

Rachel

Ondanks het foutje (wat ik niet zie) vind ik het wel heel erg mooi worden!

Een reactie posten