CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 augustus 2011

Tweet! Tweet!


Ik heb iets gewonnen, namelijk een Give-Away bij Tussen Haakjes
En omdat ik niet wist wat het precies was,  wachtte ik met spanning
de post af. Vanmorgen plofte dit  paketje op de deurmat.


Uit de envelop kwam een mooi glimmend paars pakketje.
Ik ben gek op mooie papiertjes,
Cadeaupapier vouw ik altijd netjes op voor hergebruik.
Zo ook hier. heeeeel voozichtig heb ik het uitgepakt. 

Eerst het kaartje
Lief he! 


Het was een thema vogeltjes.


De achterkant van het kaartje. 


Nog een tweede kaartje. (met envelopje)
Inmiddels al beschreven. voor de verjaardag van mijn moeder 


Verder zaten er nog 2 prachtig lapjes in 
\waarvan 1 een sjaaltje is.

en ook  nog een prachtig rood wit lapje met een vogelprintje
Dat komt altijd wel een keer van pas.
en dan de oorbelletjes.
Zo leuk.. Kijk maar!  
Een vogelkooitje. 


Ik zal ze zelf niet kunnen dragen. 
Niet omdat ik ze niet mooi vind, maar ik heb een nikkel allergie.
Maar die oorbellen geef ik dus aan mijn dochter.

Judith harstikke bedankt voor het pakketje
Het is zo leuk om al dat moois uit te pakken.
Ik ben er heel erg blij mee

Lieve groetjes - Petra

11 reacties:

Thea

Altijd leuk om een verrassing te ontvangen! Leuke spulletjes heb je gehad.

Groetjes Thea

Tineke

Leuk om een verrassingspakketje te ontvangen, heel veel plezier met de spulletjes.
Groetjes Tineke

Marjo

Gefeliciflapsteerd met je give away ...is toch zo leuk hè om iets te winnen ...?

Marjo

sarams1987a

proficiat met je gewonnen give-away.

Veel plezier ermee

Mvg Sarah

Jacqueline

Leuk, als je niet wist wat het was. Dan is het zo lekker spannend om uit te pakken én.. het waren leuke dingen die je kreeg!
Groetjes Jacqueline

Jacomijn

Jammer dat je een nikkelallergie heb, want die oorbelletjes zijn wel erg geinig !! :o)

Betsy

Van harte gefeliciteerd met die leuke cadeautjes. Altijd leuk om weer zo'n verrassingspakketje binnen te krijgen. Geniet er van!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Iudith

Fijn dat je er blij mee bent!

Hetty

Hoi Petra.
Leuk wat je gewonnen hebt,dat is niet gek.
Gefeliciteerd,leuke cadeautjes.
Groetjes Hetty.

Elizabeth

Lekker spannend om zo'n verrassingspakket open te maken... Je hebt echt hele leuke dingen gekregen.
En je kunt ook je dochter nog blij maken; die oorbellen zijn echt grappig!

Groetjes, Elizabeth

Janine en Suus

Altijd leuk cadeautjes; en dan ook nog zo leuk ook!

Groejtjes, Janine

Een reactie posten