CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 augustus 2011

Een poes om te borduren.



Dit is onze Noek en die zit op "MIJN" paarse poef. waar ik overigens niet blij mee bent want hij zit telkens onder de haren. De poef heb ik onlangs in de uitverkoop aangeschaft (daar ga ik wat mee doen) (ben ik al mee bezig)  Dus die staat nu even zo in de kamer te wachten op een nieuwe jas. Maar Noekie heeft hem zichzelf al helemaal toegeeigend. Prachtig! moet je kijken naar haar gehavende oren. Dat is het resultaat van het vechten met andere katten op straat. want hoe lief en onschuldig  Noekie er ook uitziet. Het is eigenlijk een rotkat., Echt waar! Het is een bazige, verwaande, eigenzinnige, vechtersbaas die haar plekje niet  afstaat. Thuis niet, maar ook rondom het huis niet. Andere katten in de buurt worden weggejaagd en hebben het nakijken. Ook haar zusje. Je zal ze dan ook nooit gezellig bij elkaar zien leggen. Eigenlijk zou ik haar van de poef af moeten jagen. Maar ze ligt er zo heerlijk op.


Om hier even op door te gaan, vanmorgen bladerde ik een oud tijdschrijft door en mijn oog viel op dit  leuke borduurwerkje. Het is net Noekie, zo'n  parmantige kat met de staart in de hoogte.. Alsof ze zeggen wil...Dit is mijn terrein. 
Zou haar graag willen borduren, maar ik heb al zo veel om te doen. Dus ik deel dit patroontje met jullie. Misschien dat ik er een ander blij mee kan maken. 




Vandaag wordt een haakdagje bij mijn vriendin, 
dus ik ga er zo vandoor..Groetjes en tot morgen.

8 reacties:

caroline

geniet van je dag petra
ik moet werken van 13 tot 16h
net terug vanjaarlijkse controle
goedgekeur om verder te werken
moet wel een wrat verwijderen op mijn vinger !
moest eigenlijk al gebeurd zijn !
maar ben daar niet zo'n held in !
groetjes caroline

Elizabeth

Ha, die Noekie mag dan een lief snuitje hebben, maar die oogjes liegen d'r niet om. Die stralen pit uit, vind ik.
Katten hebben toch ook wel een bepaalde rangorde onderling, hier is de kat van de buren de dictator..
Bedankt voor het borduurpatroontje; ik heb echt zin om een stel kleintjes te maken op al die kleine restjes borduurstof die ik in de kringloop heb gevonden...

Groetjes, Elizabeth

Tineke

Leuk he, zo'n eigenzinnige kat, wij hadden er ook zo één. Dank je wel voor het leuke patroontje.
Een hele gezellige dag gewenst.
Groetjes Tineke

marion

geniet van de dag..........ik bn niet zo van de poezen.....als ik al haren hoor........ben heel erg allergisch

Betsy

Ik hoop dat je een leuk dagje achter de rug hebt. Wat hebben jullie gemaakt?
Dank voor je leuke patroontje. Mijn dochter houdt erg van poezen, dus wie weet kan ik het nog een keer voor haar maken....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Jacqueline

Leuk, een haakdagje bij een vriendin.. Dat klinkt wel heel gezellig!!!

Crea Annemieke

Wat een lieve poes heb je. Leuk dat patroontje van de poes. Ik heb 4 poezen geborduurd van Franciens katten.....
Haak ze en een fijne dag,
Groet van Annemieke

sarams1987a

Zeer mooie foto

leuk patroontje van de poes.

Nog een prettige zondag verder

Mvg Sarah

Een reactie posten