CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 augustus 2011

Een Tadaahtje




Vanmorgen ben ik eerst bezig geweest met een grote schoonmaakbeurt van de badkamer. Daar had ik speciaal spul voor gekocht om de voegen lekker mee schoon te krijgen. HG Voegenreiniger.  Met dat sopje gewapend met een borstel heb ik alle muren helemaal ingesopt. Jammer genoeg niet met het gewenste resultaat, dus laat die dure  rommel maar in de schappen van de winkel staan. Ik denk dat je het zelfde resultaat hebt met een gewoon schoonmaak middel. Misschien moet ik het nog een keertje doen hoor, maar voor nu vind ik de badkamer wel even schoon genoeg. Daarna heb ik de badamer een beetje opgepimpt met wat nieuwe aankopen. Die ik de afgelopen weken had verzameld.


We hebben maar een simpele badkamer, dus ik kan er ook niet zo heel veel mee. Het is wat ze tegenwoordig noemen erg gedateerd en  niet van 2011 ;-) Maar ik vind het best zo en  het is leuk om wat nieuwe dingetjes neer te zetten en op te hangen. Om het toch weer een beetje leuk aan te kleden. Jammer genoeg is het maar voor eventjes, want  vanavond als mijn zoon van Lowlands komt (zich waarschijnlijk 4 dagen niet heeft gewassen)  zal er weer dankbaar gebruik van maken. Ik denk dat ik er maar een slot op doet. (hihi)


Een paar zeep kettinkjes 


Een lief zeepbakje bij blokker voor maar € 0.98 .. 
Nu nog de gastendoekjes afmaken. 
en het mandje voor de shampo-flessen en zo.
Dan ben ik weer helemaal tevreden.



Dan nu een tadaahtje, Gisteravond heb ik heel  hard doorgewerkt aan de sjaal voor mijn moeders verjaardag, want elke dag 5 toertjes schiet niet op en vrijdag is ze jarig dus hij moest gewoon af. 80 toeren in totaal voor de gewenste lengte. Ik had er een gebreid sjaaltje van mijn moeder naastgehouden. Wilde ik eigenlijk het bolletje opmaken, maar dan wordt het gewoon te lang. Dus hij is af

Tadahhhhhhhhhh...  


En wat zo  heerlijk is 2 draadjes maar om af te hechten. ;-) 





Wat zo leuk is om dan een bijpassende ondergrond in je huis op te zoeken voor een foto.
De kussens van de Ikea hebben gewoon dezelfde kleuren en toen ik onlangs in de trein zat en zo over de velden en weilanden heenkeek. zag ik daar ook de sjaal van moeder in. Mooie nazomerse kleuren zoals op de foto onder.


Ik denk dat ze er erg blij mee is. Nu nog mooi  inpakken en een lekker zeepje erbij. 

Prettige zondag 
Petra

11 reacties:

Jacomijn

De sjaal is mooi geworden !!
Dat van de HG voegenreiniger had ik je wel kunnen vertellen. Ik heb dezelfde ervaring gehad ! Leuke spulletjes voor op de badkamer !!

Marjo

Een tip voor de voegen ....tandpasta....

Wat een prachtige sjaal is het geworden !

Marjo

Angélique

Ik heb een spuitfles (zo een van bv glasreiniger) met verdunde bleek voor de voegen, maar ook als er weer eens schimmel op het plafond verschijnt (wij hebben geen raampje in de badkamer, kan wel, maar dan moeten we meer huur gaan betalen). Heerlijk als je zoon weer thuis is, vies of niet, dat maakt even niet zo uit.
Wat is de sjaal mooi geworden! Prachtige kleuren en een mooi patroon. En weer een blije moeder! ;)

Hetty

Dat ziet er allemaal weer fris en netjes uit in de badkamer.
Leuk dat zeephoudertje met de zeephangertjes.
Mooie sjaal voor je moeder,leuke kleur.
Groetjes Hetty.

Pink Princess

Leuk geworden die sjaal...heerlijk als er weer een project af is toch?? En je badkamer? Ach joh..of ie nou 2000 of 2011 is....je kunt badderen hihi. De mijne is OOK niet 2011 maar voor MIJ voldoet ie prima. Klein maar fijn zeggen ze toch??

Fijne dag en groetjes van Marian.
PS ik ben net begonnen met een stola/sjaal voor mezlef te haken...ppffff veel werk maar wordt wel mooi♥

by Ieke

Ik ben trots op je! Ik vind de sjaal erg mooi geworden. Heb vorige week breinaalden 10mm gekocht en wil daar nog eens een poging mee wagen. We hebben heel dun harig roze garen liggen. Het ligt er ook in paars trouwens. Daar wil ik eens wat mee proberen. Ik heb op internet al even gekeken naar een paar filmpjes en denk wel dat ik het snap. Maar eerst even wat dingen afmaken ;)

Je badkamer kan er weer tegenaan hoor... Of ie nou 2010, 2011, of 1980 is (zoals die van ons) badderen kun je en het schoonmaken ervan blijft een rotklus...

Laat je zoon vanavond maar lekker z'n gang gaan... Als hij daarna gelijk even met een doekje de muren afneemt, dan scheelt het al heel wat...

Vlijtige Handjes

Hij is erg leuk de sjaal. Zeker weten dat ze er blij mee is....zo lekker warm in dit rare kikkerland. Je badkamer is leuk. Wij hadden ook een gedateerde badkamer en toen hebben we de voegen wit gemaakt met afwasbare latex. Het knapte er reuze van op maar na een dik jaar begon het af te slijten.
Fijne zondag en schiet zelf eerst nog maar even het bad in om tegenieten van je werk.

Monique van den Berg

Er is niks mis met je badkamer hoor! Je hebt tenminste een bad. Dat moet ik al 13 jaar missen.

Mooie sjaal is het geworden. Je moeder zal er heel blij mee zijn.

Groetjes, Monique

Anoniem

Zonde hé als je douche dan meteen weer misbruikt wordt , zet je zoon buiten in een teil lekker even weken hihi. De sjaal voor je moeder is prachtig ,meid wat zal ze daar van gaan genieten die mooie natuurtinten!
groetjes........

Betsy

Prachtige sjaal. En wat lijkt het mooi met dat patroon. Hier moet je moeder wel blij mee zijn!
Heb je trouwens snel gedaan.

Jammer dat je niet wat langer van je mooie schone badkamer kunt genieten, maar ja, je moet hem dagelijks gebruiken he? Wel gezellig, wat van die frutsels hier en daar. Dat maakt het net even wat minder saai.

Lieve groet
Betsy
Wolatelier DiAn

Hakelotje/Margje

Leuke sjaal hoor. Ik heb een workshop gedaan om een middagje uit te zijn. Ik leer mijzelf normaal gesproken ook alles aan. Dit is ook een fluitje van een cent. Binnenkort zet ik het wel op mijn Blog

Een reactie posten