CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 augustus 2011

De Tuin


Het was zo heerlijk weer vandaag en toen ik thuis kwam had ik zoiets van. Ik ga lekker naar buiten. Dus ik ben alvast begonnen aan de voorkant van het huis. Ik woon op een hoek en aan de zijkant van het huis aan de straatkant staat het onkruid al een poosje welig te bloeien.



Om maar niet te spreken van de voortuin. Ik schaam me diep.


Maar daar gaat verandering in komen. Nadeel is wel als je lekker in de tuin bezig bent dat er altijd wel een buurvrouw of een buurman even komt kletsen. Heel gezellig hoor.. maar je schiet alleen niet zo erg op. Toch heb ik aardig wat kunnen doen. En misschien ga ik na het eten nog heel eventjes door. anders morgen weer verder. Het was ook heerlijk om zo in het zonnetje bezig te zijn.

Dus ik heb de dag weer nuttig besteed..
vanavond ga ik op zoek naar het patroontje.

Tot Morgen

3 reacties:

Angélique

Zo zeg, jij bent goed bezig al! Wel jammer dat het na een regenbuitje meteen weer een halve meter hoog staat. Maar als je het een beetje bijhoudt, is het minder erg en ziet je huis er steeds een stuk verzorgder uit.
Weet je al waar je naar toe wilt verhuizen?

Birgitte aka Bietje

Dat dacht ik gisteren nou ook. Dus flink aan de slag. Alleen.... ik stond pal in de volle zon en dan gebukt werk. Best zwaar, want het was midden op de dag. Dom van mij natuurlijk. Dus ik ben na een uurtje gestopt en vanmorgen verder gegaan. Toen lag dat stuk nl. lekker in de schaduw.

Vlijtige Handjes

Oh, jij bent al lekker klaar. Ik zit achter in een 'griebus' tuintje. Ik moet ook nodig maar het is nu te warm toch!! Je kunt beter iets anders prikken.
groetjes Anita

Een reactie posten