CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 september 2011

Scheepjes Patronen om te downloaden

Thuis Totaal Anders

Vandaag een kort blogje
(ik was een beetje druk, morgen komt de makelaar
en dan wil ik alles wel netjes  hebben)
alleen een patroonblad om te downloaden



Dit is wel leuk een oud patroonblad met diverse haakpatronen Van Scheepjes.
Het is meer een folder. Het ligt ook helemaal uit elkaar. 
Dus ik heb het ingescand. 
Ik vond de kussens erg leuk. Maar er staan nog meer leuke dingen in.




Groetjes 
Petra

6 reacties:

Jacomijn

Dat "maan"kussen is apart !! Leuk hoor !! Succes met de verkoop van je huis !!!

by Ieke

Wat zitten daar leuke dingen tussen. Heb 'm gelijk gedownload... Nu nog even de usb-stick wat opruimen zodat het er ook op past ;)

caroline

ja petra
ben wederom heel nieuwsgierig
maar kan het niet bekijken
kan het downloaden maar niet zien
sorry
kun je me helpen aub
groeten caroline

Rachel

Bedankt voor het delen van de folder. Hij is leuk! Dat rolkussen ga ik zeker eens maken.

Succes met de verkoop!

Anoniem

kan iemand mij helpen aan het patroon van de worst en tompouce van de hema, overal uitverkocht, alvast bedankt Simone

Anoniem

Ik ben ook op zoek naar een borduurpatroon van een (hema) tompouce. Ik wil het op een slab borduren voor iemand die gek is op tompoucen!

Een reactie posten