CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 september 2011

Tasjes versieren (part 1)






Vandaag nog druk bezig geweest om alle versieringen een beetje eerlijk te verdelen over de tasjes.
Ik heb er een pakje zakdoekjes ingedaan. en in een celofaanzakje verpakt. 
Het ziet er zo leuk en gezellig uit, Alle tasjes bij elkaar. 
verder heb ik nog een doosje met kraaltjes en knopen 
wol, naalden en  lijm. 
Het is nu kwart voor 6. Over een uurtje ga ik naar de woning...
Ik ben zelf heel benieuwd hoe de avond gaat verlopen. 
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties die ik heb gehad tijdens het voorbereiden van het project. Want dat was even zo leuk en gezellig om het te delen met andere bloggers.

Morgen Part 2 ..Lieve groetjes - Petra

12 reacties:

Lien

Heel veel plezier nog! Ze zijn echt geweldig leuk geworden!! Ik vond het fijn om het hele proces te mogen volgen.

Jacomijn

't Ziet er heel leuk uit !! Fijne avond !!

Angélique

Dat ziet er zo ontzettend leuk uit! Ik ben ook reuze benieuwd hoe ze het gaan vinden en of de avond verloopt zoals jij dat verwacht. Ik hoop dat het een heel groot succes wordt en voor herhaling vatbaar. Als je weer hulp kunt gebruiken, geef je maar een seintje, ik vond het zo leuk om te doen!

Fijne avond en heel veel plezier!

MrsYarnart

the mini bags you made are soooo beautiful! but i am afraid i could not understand who you are going to give them. you know my dutch language skills are a bit poor :) and the google translator is not always useful :D

Anoniem

Wat ziet dat er prachtig uit en wat een mooie opgepimpte tasjes. Dat is al een feest om naar te kijken. Alle respect voor jou Petra met dit geweldig leuk project en fijn dat je hulp had want het is wel héél véél werk. fijne avond, Roos.

Vlijtige Handjes

Oh wat leuk!! Je bent al weg maar ik ben zo benieuwd naar deel 2.

Thea

Prachtig is het geworden, dit is ook een heel leuk tasje om te maken. Een kleurrijk geheel. Veel plezier vanavond.

Groetjes Thea

HaakKamer7

Wat een leuk plaatje, zo alle kleurige tasjes bij elkaar. Ik ben ook erg benieuwd naar je volgende berichtje.

Groetjes, Liane

Gerd@

Dat ziet er allemaal heel goed uit hoor het gaat vast een geslaagde avond worden ......

Succes ..... Groetsssss Gerd@

Elizabeth

Goeie mikkies Petra, wat heb jij hard gewerkt!
Ik sta werkelijk helemaal paf..., want een enorme hoeveelheid tasjes en versiersels.
Ik las dat Angelique je geholpen heeft, wat vreselijk aardig van haar.
Nou, ik ben heel benieuwd naar de reactie van de bewoners...

Groetjes, elizabeth

Rachel

Het ziet er super uit! Heel verzorgd en heel compleet!

sarams1987a

hoeveel heb je er al gemaakt ondertussen ?

Mvg Sarah

Een reactie posten