CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 september 2011

Ja hoor..Getagd ?


Het kon haast niet uitblijven. De laatste week zie ik niet anders dan dat gele tagje voorbijkomen. En ja hoor nu moet ik er ook aan geloven. Ik ben getagd, en wel door Petite Fee. (een hele leuke site met haakfreubles en andere leuke dingen) Het is de bedoeling dat ik dus 10 dingen over mezelf ga vertellen. En dat is echt niet zo gemakkelijk.  


1) Ik ben een tikkeltje eigewijs, (zeggen ze) dat heb ik van mijn vader. En ik heb het weer doorgegeven aan mijn zoon. zo blijft het in de familie  ;-)


2) Ik werk nu bijna 2 jaar in de gehandicapten zorg, waar ik een gecombineerde baan heb van     woning assistent en assistent activiteiten begeleidster. wat ik met heel veel plezier doe.


3) Ik heb 2 kinderen, Een dochter en een zoon.  Wonen allebei nog gezellig bij hun moeder thuis. 


4) Dat ik gek op beesten ben, Er lopen hier ook 4 van die harige monsters in huis.
2 honden en 2 katten.  Waar ik ook wel het nodige werk aan heb maar veel liefde van terug krijgt.  


5) Ik wel 24 uur  per dag kan handwerken, en daardoor het huishouden een beetje vergeet


6) Ik erg sjaggie kan worden als het te rommelig om me heen is en dan alsnog maar de bezem door de tent  haal.  


7) Ik daar erg moe van wordt en mezelf wel eens af vraag waarom ik daar niet een goede balans in kan vinden. 


8) Ik op het punt sta het huis in de verkoop te doen. er waarschijnlijk dan een drukke periode aankomt wanneer het huis daadwerkelijk verkocht gaat worden, want dan moet ik gaan verhuizen. Ik daar wel erg naar uitkijk. 


9) Ik momenteel in de ban ben van kerstballen breien.


10 Binnenkort iets leuks met poppen ga doen.  


11) Ik van het weekend in Keulen zit.  


Oeps dat is er eigenlijk 1 teveel.


Nu mag ik nog  5 andere mensen taggen  maar ik doe er 3 
dan blijft er nog wat over voor de andere  ;-) 


En dat zou ik willen vragen aan  Elizabeth  Roos en Angelique


Busy Bessy  


Rozewiezewo


Made with love

5 reacties:

Angélique

Zal ik nu bijna jouw hele lijstje kopiëren en plakken? Hahaha, we hebben best wel overeenkomsten. Ik ga toch maar proberen mijn eigen lijstje te maken (is wel lastig).
Veel plezier in Keulen!

Jacomijn

Veel plezier in Keulen !!

Linda

Fijn weekend in Keulen,je boft met het weer!!

by Ieke

Wow,Petra doet gewoon even 11 ontboezemingen. Maar ze zijn alle 11 leuk om te lezen hoor!

HaakKamer7

Wel leuk dat je hebt meegedaan. Ik vind het ook een erg leuk stukje. Hopen dat je huis niet al te lang in de verkoop zal staan. Ik ben hier trouwens ook teveel bezig met mijn hobby's en de leuke dingen in plaats van de dingen die echt gedaan moeten worden en dus ook minder leuk zijn zoals poetsen/opruimen.
Heel fijn weekend. Waarschijnlijk lezen we wel hoe het is geweest.

Groetjes, Liane

Een reactie posten