CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 september 2011

50 Plus verslag


Wanneer je  de 50 bent gepasseerd mag je naar de 50 plus beurs. Hihi, Nee hoor, er wordt niet om een legitimatie ofzo gevraagd. Je ziet er ook veel jongere mensen.
Maar geen huilende en jengelende kinderen. dat is wel lekker. Daarentegen wel veel boodschappenkarretjes, rollators. e.d. Zelfs een hond in een hondenwagen. Wel een lief beestje, maar je kan je afvragen wat moet je met zo'n beest op een beurs. Maar goed. verder veel exotische proeverijen, (Je hoeft echt geen eten mee te nemen),  alles voor de vakantie, gezondheid (ook interessant voor niet 50 plussers)  zeepkettingen.. Ook hier waren ze,  Heel weinig op gebied van creatieviteit (zeg maar gerust niets) en dat vond ik wel jammer , Veel vervelende verkooppraatjes. Laat je je bril ergens gratis schoonmaken. pakken ze al bijna een potje van 20 euro voor je in een tasje voor je ja of nee kan zeggen. Gaat wel 8 jaar mee mevrouw, Jaja.  Je bent al bang om naar iets leuks te kijken.
Folders... je wordt er mee doodgegooid. ze worden in je handen geduwd of je pakt ze zelf.

De gratis taart ging nog wel, maar de koffie was slootwater.
Verder was het een leuke en gezellige dag,  Maar om nu te zeggen volgend jaar ga ik weer. Nee ;-) want dan ga ik  liever naar een handwerkbeurs. Maar je ziet wel een hoop leuke dingen zo'n dag. en we zijn er toch tot een uur of 4 geweest. Dus we hebben het aardig vol gehouden.
Moe van het slenteren, met de tas vol met leesvoer en aankopen weer met de trein terug naar huis.

En Ja...........Ik heb een beurstas gekocht.... Echt je had het gezicht van mijn dochter moeten zien toen we thuis kwamen. Jeeeeeeeez....... Mam..... Dat ga je niet menen.... Maar het was echt een koopje, en het scheelde een hoop gesleep.


Toen we het station uitliepen werden we getrakteerd op een hollands tafereeltje


Hollandser kan het niet. ;-)


Van de beurs zelf heb ik geen foto's gemaakt


Deze heerlijke zeepjes waren 6 voor 10 euro.
We hebben er allebei 3 genomen.
Dat is het voordeel als je met z'n tweeen bent.
En ze ruiken heerlijk. Ik heb ze in de linnekast gelegd.

Zo ook met  de drijfkaarsjes. 
per 2 doosjes goedkoper
Die maak je met water, slaolie en een stukje keukenpapier
een beetje kleurstof en een plastic drijvertje.
Leuk voor de donkere dagen



Een Handy Sealer

Voor alle openliggende diepvrieszakjes.
Nu wel gaan gebruiken  ;-)


Een potje Jam (inclusief een code voor 2 overnachtingen in een hotel) 
Denk niet dat ik dat ga gebruiken, maar de Jam wel
Appel, kaneel.


Ik hou wel van exotisch eten.
 3 potjes mix voor kruidenboter, dat wordt hier nogal eens gebruikt. 
Lekker met stokbrood.
Indonesische roerbakmixen en kruidenmixen
(De sambal kreeg je er gratis bij) 
en er zat nog een bakje pindasauskorrels bij (vergeten op de foto)
Dit was werkelijk heerlijk.
Dat was eigenlijk ook het leukste gedeelte van de beurs.


Een tafel vol met folders.

hihi..

Het meeste zal wel in de kliko terechtkomen.
Maar er zitten wel een paar leuke vakantieboeken tussen.
En die happinez zat in de gratis beurstas.


En

Haha

Mijn 50 plus tas. 


Ik had er een hoop profijt van.
Dus bij de volgende beurs mag die weer mee. 

Fijne Zondag .


Groetjes Petra

7 reacties:

Angélique

Haha, dus eigenlijk ben je jonger dan je had gedacht :-) Dat is ook een manier om je ego te strelen: begeef je tussen bejaard volk en je voelt je stukken jonger, hihi. Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad, die kan niemand je meer afpakken.

Gerd@

Hhaahaa ik ben afgelopen juli vijftig geworden
zou niet in mijn opkomen op naar de vijftig plus
beurs toe te gaan ....... maar wie weet ? ?

Groetsssss Gerd@

Marjo

Kreeg het idee van de HHbeurs ....ik heb ook zo'n handige tas op wieltjes, speciaal gekocht een paar jaar geleden voor de HHbeurs...hartstikke handig .....

Marjo

by Ieke

Bedankt voor je leuke verslag! Het is mij in ieder geval duidelijk: een hobbybeurs is een beter plan! Jij hebt je in ieder geval al vast goed voorbereid op het Hobbybeurzen-seizoen (scrabble!)... Zo'n tas wil ik ook!




Dan kun je namelijk heel veel kopen=D

Linda

Heb erg moeten lachen om je leuke verslag,ik zag het al helemaal voor mij. Ja, ik zou thuis ws. dezelfde reactie krijgen op het boodschappen-karretje maar voor beurzen is hij wel erg handig,slim,hoor van jou ;-)

Unknown

Nou, zo te lezen heb je toch wel een leuke dag gehad, en je hebt leuke dingen gekocht. En die tas, ja, die reactie gaf ik vroeger al aan mijn moeder als ze die meenam naar de winkel. Maar voor een beurs is het reuze makkelijk, je zou een lamme arm krijgen van al dat gesjouw.

Betsy

Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad en lekkere spullen meegenomen! En dat allemaal in die superhandige tas. Hou die maar in ere. Hij is leuk en bovendien praktisch.
Nu ik je verslag gelezen heb, weet ik dat ik dus echt niet naar die beurs ga (al ben ik dan 50+)!
Maar je verslag was zeer vermakelijk :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Een reactie posten