CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 september 2011

Stoeien met Blogger



Ik ben een beetje aan het stoeien met blogger, Mijn blogbericht wilde gisteren niet tevoorschijn komen in de bloglist.  pas laat in de avond werd het pas zichtbaar.  Zie onderstaand verslag van de 50 plus beurs...
Heel vreemd want mijn breirolbericht kwam wel door.

En misschien hebben jullie het ook al gemerkt. Blogger heeft sinds een paar dagen een hele vervelende image viewer en dat vind ik erg lastig. Als je nu op een foto klikt om een vergroting te zien, krijg je alle foto's van het bericht zelf. je kan het ook  niet meer uitvergroten.
Erg irri allemaal want ik dacht dat het een instelling was op mijn pc.  Maar het is iets nieuws van Blogger dus.
Er komen gelukkig al heel veel klachten over binnen. Hopelijk zetten ze het weer terug.

Ondanks de blogergenissen wilde ik jullie trakteren op dit lieve plaatje.Het is zomaar een plaatje van internet. het staat al ik weet niet hoe lang op mijn harde schijf. kreeg het opgestuurd van een goede vriend.
Er zit wel een leuke herinnering aan vast .... maar die vertel ik lekker niet.
Maar zo schattig,  het zal je kind maar wezen. haha

6 reacties:

Monique van den Berg

Haha, wat een foto. Het zal idd je kind maar zijn. Ik zou dat toch niet toelaten. Maar ja soms zijn kinderen zo snel dan is het al gebeurd voor je er erg in hebt.

Inderdaad heel vervelend die nieuwe foto layout. Ben benieuwd of ze het naar de oude status terug zetten.

Angélique

Varkens schijnen heel schone dieren te zijn....
(maar ik moet hier toch niet aan denken, al is het een enorm lief plaatje)
Als ik op de foto met al die fietsen klik uit het bericht van de 50+beurs, krijg ik een scherm vol fietsen te zien....
Maar blogger werkt niet altijd even vloeiend, dat ben ik met jullie eens. (al ben ik erg blij dat ik het heb ontdekt)

Linda

Ik heb dezelfde problemen,hoor met blogger zeer irritant. Als ik een keer in zuid-holland ben moet ik toch eens bij die tweedehands winkel langs want ik baal echt zo dat ik ze heb weggegooid en op marktplaats vind ik ze veel te duur.Gr.Linda

Elizabeth

Nou, het is heel gek met Blogger. Je geschetste probleem had ik een paar weken geleden aan de knikker. Nu heb ik er weer helemaal geen last van. Wat ik wel merk is dat sommige berichten van andere bloggers bij mij soms later in de lijst staan dan b.v. bij jou. Op een gegeven moment komen ze door en dan staan ze ook niet meer bovenaan. Daardoor mis je soms wat.

Jacomijn

Een beetje "rillingenverwekkend" en hartverwarmend tegelijk !!! :o) !!!!!!!
En je maakt me wel een beetje nieuwsgierig naar de herinnering die eraan vast zit ! ;o)

MrsYarnart

well, i had the same problem with the blogger. but the photo with that child kissing the piggy's nose is so cute!

Een reactie posten