CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 september 2011

ABC borduurpatroontjes.

In de zomerperiode heb ik een aantal jaargangen van Anna Burda op de kop weten te tikken. Het oudste nummer wat ik heb dateert van Februari 1977. Al bladerend  kwam ik dit geborduurde alfabet tegen. prachtige engelse sierletters. De letters heb ik allemaal apart ingescand, alleen mis ik de letter I. Nergens te vinden in het patroonboek of op het raderblad. Nu heb ik alleen de letter P nodig, dus ik mis hem ook niet, Maar als je naam met een I begint heb je pech. Of je gebruikt een deel van de H, J of de K. En wat ik nog meer leuk vond waren die lieve kleine borduurseltjes die ik aantrof in hetzelfde blad. Hier zie je ze op een kussen. Maar op de scan zie je ze ook op tafelkleden, gordijntjes, ovenwanten etc etc. Het is zo zonde dat ik de komende maanden al vol zit met wippies. want ik zou er zo aan willen beginnen...



Schattig toch ? 

Download hier het hele Alfabet 


5 reacties:

Tineke

Leuk hé, dat snuffelen in oude bladen. Je doet elke keer weer ideeën op.

Jacqueline

Leuk zeg, die kleine patroontjes..
Ik heb ook nog een borduurwerk liggen, waar ik mee bezig ben. Is blijven liggen door een bepaald virus, het haakvirus wel te verstaan..
'k Heb het al voorzichtig tevoorschijn gehaald..
Groetjes Jacqueline

Elizabeth

Ja ja ja..., dacht ik.. Peetje gaat ook borduren!
Maar nee hoor, ze laat het wijselijk even liggen.., ach een kleintje tussendoor kan best hoor!
Ik ben in elk geval blij met al dit spul en heb het meteen gedownload en weggezet.
Superbedankt Petra!

Groetjes, Elizabeth

caroline

hall peetje

ik vind dat zo spijtig dat het downloaden bij mij nooit lukt
en ik vind het vervelend dat ik jou daar mee lastig val
maar je plaatst ook altijd zo'n interessante en mooi dinges op je blog !
groetjes caroline

sarams1987a

bedankt voor je berichtje op mijn blog


mooie patroontjes heb je, speciale letters.

zelf al eens geborduurd ?

Mvg Sarah

Een reactie posten