CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

3 september 2011

Een dagje naar de Dierentuin


Samen met mijn dochter naar de dierentuin. Ik geniet zo van die uitstapjes met haar.
Het is zo fijn dat je die dingen samen kan doen. Jaren geleden toen de kinderen nog klein waren, zijn we een keer met het hele gezin naar Blijdorp gegaan. Maar sinds die tijd is er  mega veel veranderd. Betere onderkomen voor de dieren geeft het park een gezonde uitstraling. Het Oceanium was er toen nog niet. 
Hoewel ik zelf wel een beetje de kriebels kreeg om door zo'n  watertunnel heen te lopen. Het zal toch maar eens......  Maar prachtig natuurlijk.  De vrije vogel vlucht (vogelshow) was imponerend. en prachtig om te zien. 
Een welbesteed laatste vakantie dagje met als afsluiting een etentje bij de Sumo (een sushi restaurant) 
Waar ze gelukkig ook andere heerlijke gerechten hebben naast de vis. (want zelf ben ik niet zo van de sushi) 
Ik eet het wel, maar om nu te zeggen van geef mij maar een bord vol... Dus keuze genoeg.
Thuisgekomen zijn we op de bank neergeploft. Allebei moe van het slenteren door het park en de volle buik. Mijn benen waren als lood.... te moe op zelfs de foto's te bekijken.
Maar het is weer een leuke dag om op terug te kijken. 



Prachtige beesten!
 Deze Hyena's  wilde niet op de foto 
Deze draaide elke keer zijn kop om
Ze zien er zo lief uit. 
Maar je moet ze maar niet tegenkomen op straat.

Lekker lui in de zon.

Geen idee wat dit voor een vogel is
Ik noem hem maar even roodoog

Mijnheer langnek (of mevrouw dat kan natuurlijk ook)

Een prachtig netwerk.
Je zou er zo een granny van maken



In de vlindertuin
Had ik die blauwe toch bijna op de foto.
maar razendsnel klappen ze de vleugels weer dicht

En zo kan ik nog wel even doorgaan
want ik had bijna 100 foto's op de camera staan
en dan heb ik die van mijn dochter nog niet 
eens gezien (ligt nog op bed)



Kon ik het niet laten om hier een foto van te nemen.


Als laatste deze dan nog

een zeer zeldzaam exemplaar  ;-) 




8 reacties:

by Ieke

Wat een leuke foto's! Vooral die van je dochter ;) Laat het haar maar niet weten dat je hier een foto van haar plaatst...

Dierentuinen zijn leuk!

Angélique

Die laatste is toch wel optimaal beschermd hè hihi.
Blijft leuk, de dierentuin en een dagje op stap met je grote kind blijft waardevol. Geniet lekker van je weekend voordat je weer aan de bak mag (hoeveel tasjes heb je al klaar? :p )

Lien

Ziet eruit als een zeer geslaagde dag! Heerlijk om samen eropuit te trekken! Ik moest trouwens ontzettend grappig om je uitspraak over de granny's bij de giraffe te lezen. Typische uitspraak voor een handwerkverslaafde :-p

Anoniem

Ik heb me er echt op verheugd om te kijken naar de dierentuin foto's. En het patroon van de nek van de giraf daardoor is ook vast het Crazy Patchwork door ontstaan.Veel organische patronen vind je terug in de kunst en in wat voor materiaal ook. Heerlijk dat je zo genoten hebt met je prachtige dochter.

Jacomijn

:o) !!!!!!

Betsy

Wat een heerlijk dagje zo samen met je dochter! Je hebt er ook wel weer heel mooie foto's van gemaakt.
Geniet nog maar even van je laatste vrije dag!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Thea

Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad. Mooie foto's!

Groetjes Thea

sarams1987a

mooie foto's

Naar de zoo in antwerpen geweest ?

Mvg Sarah

Een reactie posten