CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 augustus 2011

Bosom Friends Patroontjes (ufo)


De eerste dag van de vakantie zit er al op. En ik ben druk met van alles en nog wat. Je kan het bijna een grote schoonmaak noemen. Gordijnen worden gewassen, ramen worden gezeemd, kasten en laatjes worden binnenste buiten gekeerd. En ik vind het heerlijk om zo de bezem door mijn huis te halen. En daarbij was het heerlijk weer gisteren. De was hing buiten te wapperen en ik ben naar mijn ouders geweest. Met alle meebreiblokken bij me, maar het foto toestel vergeten (stom, stom,stom) en jammer want het was zo'n leuk gezicht al die blokken naast elkaar, maar dat houden jullie nog tegoed. Dus nu even iets anders.


Ik denk dat het al 2 jaar geleden is dat ik bij het kruidvat een keer een leuk haakpaketje kocht. Er lagen er toen niet veel meer, eigenlijk nog maar 1 soort. Ik heb dit figuurtje (denk een konijntje) toen gemaakt. Ik vond hem heel leuk geworden, en zo jammer dat ze die andere niet meer hadden. Maar later vond ik op Marktplaats de andere paketjes te koop. Gewoon toeval het waren juist die 2 paketjes die ik nog niet had (aap en varken) alsof het zo moest zijn. Natuurlijk gelijk een bod gedaan en Bingo. Een paar dagen later lag het paketje (vulling, haakgaren en zelfs de haaknaalden alles zat er bij) hier op de deurmat. En dan zou je denken, daar begin je dan toch gelijk aan.


Hoe gek het dan ook is, Ik heb ze nooit afgemaakt. Deze dingen wil ik nu in mijn blog opnemen aan de rechterkant als UFO (ik heb al een WIP lijstje) in de hoop dat ik het ooit een keer ga oppakken. De patroontjes wil alvast met jullie delen. Het is al zo lang geleden en die komen toch niet meer terug in de winkel(dus waarom niet) Ze zijn zo leuk. Mocht iemand ze een keer maken, dan zou ik het wel leuk vinden als je een mailtje stuurt of zo. Ik vind ik dan wel leuk om te weten waneer de patroontjes gebruikt worden.



Drie vriendjes (HIER de patroontjes te downloaden)


Zie hier andere deze blogs met Bosom Friends

De Quiltkat en klavertjekleding
Het beloofd weer heerlijk weer te worden. De 2e lading gordijnen gaan zo weer naar buiten.. en dan ga ik strakkies naar mijn vriendin voor een bakkie en zouden we een kijkje gaan nemen bij De Echtstudio in ALphen aan den Rijn. Gek genoeg ben ik daar nog nooit geweest. Voor iedereen alvast een prettige dag en tot morgen

12 reacties:

Marièlle

Veel plezier bij Echtstudio, ik was er toevallig gisteren even om garen voor mijn granny deken bij te halen. Ze hebben er nu nieuw garen hangen (nog niet te koop geloof ik), een soort zpagetti maar dan veel mooier en ook lichter. Zo mooi!
En hun studio is ook echt supermooi, zeker de moeite van een bezoekje waard!

Rachel

Wat heerlijk, zo de bezem door je huis. En heel erg veel plezier bij Echtstudio. Daar wil ik ooit ook nog eens heen.....

Groetjes,
Rachel

Unknown

wat een grappige dieren zijn dat

marion

heel veel plezier in je vakantie en heerlijk als je huis zo opgeruimd is......

by Ieke

Ooh, ik wil ook eens naar Echt studio. Laat je ons je weten hoe het was?

En die Kruidvat-pakketjes zijn leuk! Ik heb er destijds ook mee in m'n handen gestaan, maar toch niet gekocht... Achteraf natuurlijk spijt van. Maar nu kan ik het patroontje bij jou vinden...

Die pakketjes zijn er trouwens ook in andere soorten en maten en technieken. In Enschede (en ook wel in andere plaatsen) zit een Prijsmepper. Daar hebben ze een paar weken later dan bij de Kruidvat al deze pakketjes ook. Maar dan voor de helft =D
M'n zusjes hebben al heel wat vilten dieren in elkaar gezet. Zo leuk!

Betsy

Leuk, die knuffels! Bedankt voor de patroontjes. Die komen vast nog wel eens van pas.
Lekker, zo'n schoon en opgeruimd huis. Geniet van je vakantie.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth

Als ik je berichtjes lees, zou ik bijna zin in het huishouden gaan krijgen.. Wel goed dat je het met zoveel plezier doet. Op z'n tijd is het echt nodig.
Bedankt voor de leuke patroontjes, ze zijn grappig vooral die ene die uit je tas komt piepen...

Groetjes, elizabeth

Hetty

Leuk die knuffels.
Ik heb ze toen wel gezien bij de kruidvat.
Ik zet voor de keukenhanddoeken 125 steken op naald 2 en half van durable katoen.
Voor de gastendoekjes 70 steken.
En vaatdoekjes 50 steken.
Groetjes Hetty.

Jacqueline

Grappig, die beestjes van het Kruidvat.
En.. je bent lekker aan de poets, goed begin van de vakantie! Fijne vakantie verder!
Jacqueline

Het Knuter Huuske

Die heb ik helemaal gemist bij de kruidvat :( ....
De link naar het patroontje doe het trouwens niet....
Nou ja, kan het wel downloaden maar bij openen geeft het een fout aan....

Ga nog even verder neuzen op je blog :)

Groetjes van Ivonne

Petra
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Petra

Hoi Peetje,

Ik heb alle drie de bossom friends gemaakt en het is het begin geweest van mijn haakverslaving. Als opgeleid weefster ben ik nu helemaal hooked en nieuwsgierig naar andere creaties kwam ik op je heel leuke blog uit. Ik wil je wel een foto mailen van de bossom friends maar ik weet niet direct naar welk mailadres. Misschien kan je me je mailadres even mailen naar pieterke.eu@hotmail.com
Groetjes Petra Thoen

Een reactie posten