CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 augustus 2011

Bijna Vakantie.. (nog 11 dagen)



Alvast een Goedemorgen... (even tussen haakjes dit blogje is gisteravond gemaakt hoor)

Nog even en dan heb ik vakantie...
Heerlijk hoor 3 weken even geen werk verplichtingen. Hoe leuk mijn werk dan ook is. Ik ben onderhand wel aan vakantie toe. Donderdag 11 augustus is mijn laatste werkdag dus vanaf vandaag ga ik echt aftellen. Wat ik ga doen in de vakantie....Ik weet het nog niet. Ik ga niet weg, althans niets is gepland, maar ik wil wel leuke dingen gaan doen. Dagje naar de stad of zo. en vooral mijn huisje een beetje leuk op orde brengen. En dat moet ook want ik wil graag gaan verhuizen ;-) Maar dan moet je eerst verkopen natuurlijk en dat is nog niet zo simpel in deze tijd. In ieder geval worden de eerste stappen (overleg met de ex) (makelaar en zo) in de vakantie gezet. En voor de rest laat ik het gewoon maar gebeuren. Vooral het eerste, daar zie ik best wel tegenop. Maar misschien valt het mee.

Nu ben ik niet echt het type dat volgens een to-do lijstjes werkt of zich daar strikt aan houd. Maar toch wil ik niet alles op de vakantie dagen laten aankomen. Dus daarom vanaf vandaag 1 Augustus. ga ik me alvast hier in huis een beetje orienteren op de dingen die moeten gebeuren. Vooral het opruimen en alles lekker schoonmaken wil ik grotendeels voor de vakantie gaan doen. Misschien is het dan toch wel handig als ik dan gelijk de dingen opschrijf die ik graag anders zou willen zien.
Ik heb nog wat verfklusjes die gedaan moeten worden leuke en minder leuke en dan de tuin........
onkruid weghalen...Dat soort dingen allemaal dus.



Verder wil ik deze dagen wel lekker door blijven bloggen, want hier kan ik alles een beetje van me afschrijven... Op een leuke manier dan hoor. Misschien is afschrijven ook niet het juiste woord, maar meer van "de dag afsluiten" Dus ik denk dat ik de komende 11 dagen al bloggend aftel en een tochtje door het huis ga maken. Daarbij wat leuke foto's ga maken.
Of ik aan handwerken toe kom, ik denk het wel hoor.. alleen wat minder....

Gisteren heb ik de wekelijkse was lekker weg kunnen werken, en dat was veel meer dan het stapeltje hierboven hoor ;-) maar dat is in ieder geval al gebeurd. Wel leuk dat ik tussen de strijk een kleedje had liggen die ik pasgeleden in de sokkenla vond. Helemaal verfrommeld.
Het is een gebreid kleedje wat ik lang geleden heb gemaakt. nu gewassen en gestreken krijgt het weer een eigen plekje in huis. Het patroontje wil ik ook weer op gaan zoeken om op de blog plaatsen. Ik weet alleen niet zo gauw waar het in heeft gestaan. Maar dat vind ik vast nog wel.
Eerst maar aan het werk vandaag.......
lieve groetjes ~~ Petra.



4 reacties:

Anoniem

Dat is een prachtig kleedje Petra, ik zie je kopjes er wel op staan. Ik ben ook zo aan het opruimen, de 9e ga ik met vakantie en dan moet alles schoon en vooral opgeruimd zijn. Mijn broer en schoonzus komen 3 weken in mijn huis en verzorgen mijn poezen, dan kan ik er heerlijk op uit. Leuk hoor al dat handwerken en Bloggen(kijken) maar het werd wel stoffig....

Angélique

Hihi, jullie zijn niet de enigen die ietwat minder tijd aan het huis(houden) besteden, maar ja, handwerken is ook zo veel leuker!
Je hebt nog veel te doen Petra, ik hoop dat je vakantie ook nog wel brengt waar het voor bedoeld is: ontspanning en ontstressing.
Succes met al je plannen!

Betsy

Hoi Petra,

Wat een mooi kleedje! Ik hoop dat je het patroontje weer tevoorschijn kunt toveren. Lijkt me geweldig om te maken.
Sterke met de laatste loodjes tot de vakantie!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Marjo

Hey Petra,

Geniet van je vakantie en alles om je heen ...op de foto van je stapeltje was zie ik bekende kaften staan , ik heb zo ook ooit gehad maar ook ooit weg gedaan .....dom,dom ,dom .....spijt,spijt,spijt .....

Een reactie posten