CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

8 juni 2011

Babsie Beer (amigurumi)



Hier is ze dan hoor, Babsie Beer die ik voor het haakkransje op hyves heb gemaakt.
Vanmiddag uit mijn werk heb ik haar gelijk in elkaar gezet. Toch vind ik het altijd een heel gefriemel, maar het resultaat mag er wezen. De kraaltjes en de knoopjes op haar jurk zijn van een zeeman armbandje en het bloemetje op haar hoofd had ik nog liggen, dat is het bloemetje Teeny Tiny Flower van Lucy van Attic 24. haar oogjes zijn 2 glimmende ronde zwart kraaltjes.
Nu wil ik ook nog haar broertje Panda maken. Maar Babs mag alvast op de foto.




Lieve groetjes - Petra

3 reacties:

Amarins

Super super leuk!
Groetjes,
Amarins

Jacqueline

Wat een lief beertje is dat geworden, zeg!
Ik ben er nog aan bezig, zo tussendoor de squares die ik aan het haken ben.
Groetjes Jacqueline

Anoniem

Zo liefffffff.........

Een reactie posten