CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 juni 2011

Crochet Motif #1 plus #2

Beyond the square (Crochet Motifs)


Ik had dit boek al eerder vermeld op mijn blog, maar wil er toch nog eventjes op terug komen.
Dit boek heb ik telkens binnen handbereik liggen, het ziet er zo leuk uit.
Het is al een genot om er doorheen te bladeren, elke bladzijde is een verassing.
De kleuren, de indeling en de motiefjes. Ik word er zo vrolijk van.
In het begin staan er heel veel handige tips en daarna wordt je ook nog eens getrakteerd op aantal pagina's met super leuke tekeningen. (Designing with Motifs)



OP bladz. 38 komen dan de Motiefjes. eerst de (Circles)
Zoals ik al eerder schreef, ik zou ze allemaal wel willen haken. alle 144 Motiefjes.


Wat ik er dan mee moet... Niets eigenlijk....
Het is al leuk om ze gewoon om in een doosje te doen, of om vast te houden. te bekijken.

Als ik dan wol in de buurt heb en een haaknaald, dan gaat het eigenlijk als vanzelf.
Voor ik het weet ben ik het eerste rondje aan het haken. Verslaafd....Nee hoor....
Dus ik ben begonnen met de eerste 2 motiefjes uit dit boek, en zie wel of ik ooit aan de 144 kom. Deze twee zijn gehaakt van de Ella Wol (wibra)


5 reacties:

Elizabeth

Natuurlijk zijn we niet verslaafd..., niemand van ons. Soms loopt de hobby even uit de hand, da's alles.
Dat boek over crochet motifs lijkt me al langer iets om aan te schaffen, maar zijn de 2 foto's daaronder ook uit hetzelfde boek?

Groetjes van Elizabeth

Hallo Peetje

Hoi Elizabeth, ja die twee laatste foto's zijn mijn eigen haaksels uit dit boek gemaakt, de eerste twee motiefjes.
Wat wel vreemd is, zie ik nu, op de cover van het boek,(is een afbeelding wat ik van internet heb gehaald), daar staan 150 motieven op, terwijl op die van mij 144 staan. Beetje vreemd, maar misschien een andere uitgave. Het boek staat trouwens ook bij de patroontjes.

Anoniem

Hoi Petra wat is dat een gezellig boek ik werk zelf ook altijd met tekeningen on te zien of dat wat ik in m'n hoofd heb ook uitgewerkt kan worden.
Veel haakplezier, ik heb het bloemenhaakboek wil ik ook steeds mee beginnen ........
fijne dag.....

Birgitte aka Bietje

Ga toch even proberen of ik kan reageren volgens jouw methode. Als dit geplaatst is, is het dus gelukt. Ik ben inmiddels ook volger geworden, maar ik zie dat ik niet meer de nieuwste ben. Je raakt ekend hoor!

Birgitte aka Bietje

Joehoe, gelukt, bedankt voor de tip.

Een reactie posten