CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 juni 2011

Petticoat! en met mijn sokken bloot


Goedemorgen Maandag... was het toen ik vanmorgen op de weegschaal stond. Arghhhh 74.6 kilo. Ik heb altijd moeite om mijn gewicht onder controle te houden en wat zou ik Ohh zo graag nog 10 kilo kwijt raken. Begin van het jaar ging het redelijk goed en zat ik zowaar onder de 70 kilo... Maar de klad is er weer ingekomen en de laatste weken schommel ik weer tussen de 75... Waarom is dit zo moeilijk. Waarom zwicht ik nou altijd voor al dat lekkers..Ohhhhhh...en ik weet heus wel waar het van komt, want al zou ik normaal eten, met een gewoon gezond eetpatroon, dan zou mijn gewicht wel stabiel blijven. Vooral s'middags als ik thuis kom uit mijn werk, dan kan ik zo gaan snaaien...Zou het helpen als ik met mijn sokken bloot ga en op de weegschaal ga staan en mijn gewicht toon op mijn blog ? Elke week!...Elke Maandag!.. Misschien geeft het een stimulans. Ik ga het gewoon proberen. net zolang tot ik een ons weeg ;-)


OK! Hier komt die !!!!




En nu over Petticoat!!!

In één woord Geweldig!!!




Ik ging samen met een collega/goede kennis. De voorstelling begon om 2 uur smiddags. Het was een geweldige show, vol kleur, humor,zang en dans. Met Chantal Janzen in de hoofdrol, en ze was er gelukkig ook, E waren ook ontroerende momenten, want er was ook een traantje weg te pinken. Ik heb er echt van genoten. Na afloop zouden we één van de hoofdrolspelers ontmoeten, namelijk Roon Staal, acteur/Singer Songwriter. En een kennis van mijn collega.. We zijn niet achter de schermen wezen kijken.. maar we hebben gezellig een terasje gepikt vlakbij de Stadsschouwburg. Wat een leuke man is die Roon Staal Zo Leuk om zo'n interesante, talentvolle man te mogen ontmoeten. En talent heeft hij zeker want na Petticoat gaat hij weer optreden en zijn nieuwe cd promoten. Kortom het was een hele leuke ontmoeting, En natuurlijk hoort daar een handtekekning en een foto bij.




Met Roon Staal in het midden.



En dan zal je wel denken wat hebben die schoenen nu met dit hele verhaal te maken..Niets!!!!
Maar dat zag ik gisteren toen we naar de Stadsschouwburg liepen.. Vond het wel grappig dus heb er een foto van gemaakt.

4 reacties:

Angélique

Fijn dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehad! Lijkt mij ook een erg leuke musical, lekker gezellig en vrolijk; daar kan een mens een hoop energie uit halen.
Die schoenen zullen nu wel fris ruiken...hihi, ziet er erg grappig uit!

En wat die weegschaal betreft: een bewijs van een goed leven (al gaat dat lang niet altijd op. Misschien beginnen met zo min mogelijk in huis te halen en op worteltjes ed knagen, maar dat zijn bekende adviezen. Ik zal iig volgende week maandag kijken naar je weegschaal-vermelding ;)
Fijne dag!

Anoniem

Heerlijk dat je zo genoten hebt en het was ook een pracht dag voor een terrasje. En wat de weegschaal betreft je vind op een gegeven moment wel je balans, als je weer gemotiveerd wordt.

Sandra

Wat een heerlijke dag was het gisteren, leuk dat iemand van de cast tijd kon maken om mee op een terrasje te vertoeven, weet nu ook gelijk wat Petticoat is ;)
En die weegschaal, doe maar gewoon waar jij je goed bij voelt, af en toe iets lekkers mag gewoon

Anoniem

Wat leuk dat je zo fijn uit bent geweest enne grappig die schoenenwaslijn.......ik wens je veel succes met maandagweegdag het is zooooo moeilijk!!!!!!
je zondagse blogje is heel gezellig.....ik loop meteen achter bij je als ik eventjes de comp niet aan heb haha.
♥ Marjolein

Een reactie posten