CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 juni 2011

Lizzie kate Update


Op een zondagse morgen aan de eettafel, samen met mijn dochter achter de laptop.
Straks op weg naar mijn vader, want het is tenslotte vaderdag. Maar ik heb nog wel even tijd om een berichtje op mijn blog te plaatsen. Het wordt onderhand ook tijd voor een Lizzie Kate update.

Omdat haken op dit ogenblik toch wel mijn grootste bezigheid is, moet ik wel oppassen mijn borduurwerk niet te vergeten. Er zijn inmiddels wel wat vorderingen gedaan, dus wil ik toch even een kleine update plaatsen. Ik ben met 2 werkjes bezig van Lizzie Kate. deel 3 van de SAL via de yahoo Group. Daarvan ben ik bij de bovenste rand gebleven.. dus het schiet op.


Tevens was ik begonnen aan de Jaarkalender. Wat zo leuk is dat ik mijn vriendin nu ook razend enthousiast heb gekregen en we de afspraak hebben gemaakt om één avond in de week samen te gaan borduren. Op deze avonden wil ik dus verder gaan werken aan deze kalender.
Het zijn maar kleine werkjes. En het is tevens heel gezellig zo'n creatief avondje. November is nu bijna af. Woensdag ga ik er weer mee verder..


En ken je dat liedje De boom word hoe langer hoe dikker....hoe dikker....hoe dikker!!!
Dat gevoel heb ik nu een beetje tijdens het haken. Het werkje weegt nu meer dan 300 gram.
Het is voor mij de eerste keer dat ik met zo'n dikke naald haak en ik moet zeggen dat het wel leuk is voor een keertje. want dit gaat natuurlijk razend snel.




Prettige Zondag - Liefs Petra

O Jahhhhhh!!!!

Dit breiwerkje......Ik neem het zodadelijk mee en laat het aan mijn moeder zien.
Ik wil namelijk iets leuks gaan doen samen met mijn moeder... van de week meer hierover.

7 reacties:

Angélique

Whaaaah! Wat veel tegelijk! Maar wordt allemaal even mooi.
Maar wat dat dekentje betreft: volgens mij heb je gewoon een kleiner hondje genomen zodat het lijkt dat je heel erg bent opgeschoten.....haha Nee hoor, ik zie het aan de randjes, het gaat zeker snel.

Anoniem

wat ben je ijverig je LK schiet al lekker op . gezellige zondagse groetjes

Birgitte aka Bietje

De postzegels van de maand maakte ik ook. Ze zijn echt zó leuk. Wat ga jij er van maken. Ik weet dat nl. nog niet.

Hallo Peetje

Hoi Bietje, Ik ga ze in ieder geval allemaal op éen grote lap borduren. vandaar dat ik onderop in het midden ben begonnen. Dat leek me het handigst. En ik denk haast dat ik er een mooie lijst voor ga zoeken om in te lijsten.
Ze zijn inderdaad heel erg schattig.

marion

wat een leuke werkjes allemaal, ben ook dol op lizzie kate, erg vrolijke kleurtjes........

Elizabeth

Wat een leuke blog heb je, Petra!
Leuk om te zien wat je allemaal aan het doen bent; lekker hè, al die verschillende dingen. Ik kan ook geen dagen borduren of haken, de afwisseling houdt het leuk.
En dat mooie gebreide stukje werk is inmiddels af...? Las ik dat nou ergens? Dat is echt supersnel!

Groetjes, Elizabeth

Hallo Peetje

Hoi Elizabeth, Ja het eerste blok is al af. Morgen eerst maar naar de wibra om een voorraadje wit te halen. mijn moeder gaat ook mee-breien maar die maakt haar eigen verzinsels.
Morgen plaats ik er wel een berichtje over op mijn blog. Vind het superleuk allemaal.!

grtjs Petra

Een reactie posten