CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 juni 2011

Granny Square (update)


Tussen de bedrijven door, haak ik rustig verder aan de rand van mijn Granny Square deken, 5 witte randen zijn er nu omheen gehaakt, Nu verder met de sierrand in de kleur turquoise beginnend met en hele toer vasten, haak ik de rand uit het boek Crochet Borders (around the corner) #129. Omdat de rand wat ging lubberen heb ik de wol tijdens het haken wat opgerekt zodat het iets dunner werd. Volgens mijn idee scheelt dat echt.
En met de toer vasten steek ik tussen de groepjes van 3 Lossen 1 vaste een randje lager in,
Zo krijg je een leuk speels randje en ook dat scheelt tegen het lubberen.
Nog een weekje haken.......


1 reacties:

Anoniem

Ohhh dat wordt een heel mooi randje......

Een reactie posten