CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 juni 2011

Op een mooie Pinksterdag.

Op een mooie Pinksterdag,
Lekker op de fiets en dan kom je ineens dit tafereeltje tegen onderweg. Het is dat ik geen spinnewiel heb anders had ik zo een zak meegenomen. Toch levert het een prachtig plaatje op zo.



Het zal niet lang meer duren of dit schaap mag ook zijn dikke jas uittrekken.




En wat vind je hiervan een beeldentuin aan de goudseweg richting reeuwijk vlak bij de Mac Donalds, Zomaar een stukje inspiratie onderweg. (haha) het is weer eens wat anders dan een Milka Koe. Het is wel een blikvanger.


Ik vond het wel grappig om hiervan een fotocollage te maken met gezochte afbeeldingen van internet. Er is wat dat betreft genoeg inspiratie te vinden. Zo leuk! en op deze manier borrelen er al weer zulke leuke ideetjes naar boven, Dan wil je alles wel maken, zoveel leuke gemaakte creaties. Dit is mijn eerste fotocollage gemaakt met Picasa.

1 reacties:

marion

ik heb veel bewondering voor mensen die spinnen...........wel leuk zo'n bordje.......

Een reactie posten