CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 juni 2011

Tweet! Tweet! Lavendelvogeltjes.


Tweet! Tweet!
Voor als je nog twee restjes leuke kleurtjes wol over hebt. is dit een heel leuk werkje en snel om te maken.
Deze twee vogeltjes maakte ik een poosje geleden vanaf een lion Brand patroontje.
Ik heb ze gevuld met lavendel (hoeft niet natuurlijk) maar je kan ze ook gewoon opvullen met fiberfill. Ze zijn leuk en in 1 avondje gemaakt en gehaakt. 2 knoopjes voor de oogjes en klaar.
Ik ben gek op dit soort kleine tussendoorwerkjes, omdat je snel een leuk resultaat hebt.
Ze hangen bij mij in de keuken, maar ze zijn ook leuk ook om als cadeautje weg te geven. voor in de linnenkast. in de wc, waar je het maar leuk vind.
Het patroontje vind je HIER (je moet wel een acount hebben) om het patroontje te kunnen zien (wel engels)

Lieve groetjes - Petra


Ik weet het is een beetje een rommelig plankje, allemaal kleine troepjes met vaak een emotionele waarde.

7 reacties:

Elizabeth

Gezellig die vogeltjes... Ik heb ook een account bij Lion Brand, best leuk om daar rond te snuffelen...

Groetjes, Elizabeth

Tineke

Ow wat een leuke vogeltjes.
Groetjes Tineke

Unknown

Ze echt heel leuk .... alleen heb ik altijd problemen met de site van lion brand. als ik daar op kom krijg ik meteen virusmeldingen en gebeurt er van alles op mijn pc. Hebben jullie dat niet? Ik ben er dus de laatste tijd niet meer geweest en durf nu ook niet op de link te klikken.
en het lijkt me juist zo leuk om zo'n koord te maken met verschillende vogeltjes voor in de hoek van mijn studeerkamer. Misschien morgen als manlief (de pcexpert) er bij is .....

Hallo Peetje

Ik kan het patroontje wel op mijn blog plaatsen, op zich moet dat geen probleem zijn.
grtjs Petra

Haakmuts

Wat een leuke vogeltjes, leuk bedacht ook om er lavendel in te doen.

Esther

Ohh leuk zeg! :D ook leuker dan een zeepje voor in je ondergoedenla als je er lavendel in doet! :) *slaat patroontje op*

Unknown

Mijn redder in nood is net thuis gekomen en ik heb het patroon binnen gehaald. Geen virusmeldingen gehad dus die site kan ik weer zonder problemen bezoeken!!!
Binnenkort ga ik de vogeltjes eens proberen!

Een reactie posten