CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 juni 2011

Cherish All Living Things

Vandaag een update van mijn borduurwerkjes.


Wat is het toch heerlijk om een projectje af te kunnen maken.
Mijn derde aandeel van de Lizzie Kate Sal is af. Ik weet alleen nog niet hoe ik dit ga verwerken. Het was niet mijn bedoeling om er een lijstje omheen te doen. Ik zie ook wel eens van die leuke randjes eromheen genaaid met een sierrandje.



De maand november is inmiddels ook af, en van de maand oktober ben ik met het kadertje bezig.
de kalender borduur ik samen met mijn vriendin (één borduuravondje in de week)
Dus voor thuis ga ik denk aan de jaargetijden van Lizzie kate beginnen waar ik die leuke lijstjes voor heb gekocht.



En voor morgen heb ik ook iets leuks, maar dat heeft niets met handwerken of bloggen te maken...Morgen... Ga ik naar ..... Yesssssssss



 
Lijkt me echt super, en heel misschien mogen we ook een kijkje achter de schermen nemen.
IK hoop dat ik een beetje leuke foto's kan maken.

0 reacties:

Een reactie posten