CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 juni 2011

Tadaaaaaahhhhh.....

Hij is af...eindelijk...eindelijk...eindelijk...mijn Granny Square deken. Met bloed zweet en tranen, dat kan je gerust stellen, want ik denk dat ik al met al een jaar bezig ben. Vanmiddag uit mijn werk, het laatste stukje van de rand gehaakt.. de laatste draadjes afgehecht en met een zucht van verlichting lag ik de naald naast me neer. Eindelijk... Ik ben er dan best wel een beetje veel trots op, want het is veel werk geweest. Oma heeft haar aandeel erin zitten door alle draadjes af te hechten, morgen neem ik hem mee om hem te laten zien. Deze is voor mijn dochter, de volgende wil ik dan voor mezelf haken.



1365 gram op de keukenweegschaal Tjeeee...dat zijn ruim 27 wollenbollen meer dan 50 gram aan afgehechte draadjes. Dus zeg maar gerust 29 bollen. maal 0,79 eurocent (hoewel sommige waren iets duurder) bij elkaar gerekend meer dan 30 euro aan materiaal.


En terwijl ik dit allemaal zit te typen, zie ik vanuit een ooghoek dat onze Noekie de deken al in beslag heeft genomen.(haha)




Zo mooi die frisse lieve zoete kleurtjes. Daar word je toch vrolijk van. De rand is toch iets geworden als dat ik van plan was. Heb er uiteindelijk toch een eigen draai aan gegeven.


Straks als de avonden wat kouder worden, lekker knus en warm met de deken op de bank.


Timo en Toby Onze honden..(die kleine is gek op dekentjes)





En kijk die boef nu eens, ze heeft haar plaats al ingenomen en ze kijkt me aan alsof ze wil zeggen Durf me er eens af te jagen "Die deken is van MIJ"

9 reacties:

Anoniem

De deken is prachtig geworden met leuke frisse kleurtjes.Wat zal je dochter er blij mee zijn en wat een moed om er wéér één te maken, groetjes Roos.

Ria,

Geweldig, wat is 'ie leuk geworden. Zo fris en 's zomers. En je bent het toch niet helemaal zat, want in gedachten staat er alweer een op stapel. Petje af!!
Groetjes,
Rian

Wendy

Geweldig mooi is -ie geworden. Ik zou ook eens zo graag zo'n deken haken....maar ik durf het niet echt aan, haken heb ik maar heel weinig gedaan tot nu toe.

Groetjes Wendy

Angélique

Je zou haast gaan verlangen naar die frisse herfstavonden om onder die prachtige deken te kruipen! Tsjonge, wat is die mooi geworden! En dan al dat geduld wat je er voor nodig hebt... ik zou er ook wel één willen haken maar durf het ook niet aan; simpelweg omdat ik vermoed dat ik het nooit af zal maken. Heb je echt geweldig goed gedaan!

Elizabeth

Ach meis, wat een werk..., maar ook wat een vreugde nu je deken helemaal af is! Als je ergens veel moeite hebt moeten doen, is het je vaak ook heel dierbaar. En hij is werkelijke schitterend! Jajaja, de poes is ook niet gek!

Groetjes, Elizabeth

marion

wat een prachtige deken, daar mag je heel trots op zijn............

Unknown

Je kunt er met recht trots op zijn, wat een mooie, kleurige deken is dat geworden. Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat hij af is, wat een werk, en dan nog eentje maken? Succes ermee.

Amarins

Ik kan maar één woord zeggen, SCHITTEREND. Echt heel mooi geworden.
Groetjes,
Amarins

Anoniem

Petra GEWELDIG...... gefeliciteerd hoor met het behalen van je affe granny, heel gezellig, en je kleurtjes zijn lekker fris en vrolijk.

fijn weekend

Een reactie posten