CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 juni 2011

Lizzie Kate vier Jaargetijden

Alweer gekocht......


Ik heb vier patroontjes van Lizzie Kate waar ik ineens zoooooooooooooo... graag aan wil beginnen. En ik weet hoor, ik ben nog bezig met Cherish All Living Things (op de helft) en de jaarkalender zit ook nog in de planning. En die 2 patroontjes van Barbara Ana die ik pas had besteld. wil ik ook nog gaan doen ... Maarrrrrrr. de 4 jaargetijden van Lizzie Kate zijn toch zoooooooo leuk!!! Eigenlijk had ik dat in de wacht gezet, was het niet dat ik vandaag het 't Ouwe pakhuis binnen liep. Dat is een winkeltje hier in Bodegraven met tweedehands spulletjes. Ik kom graag in dit soort winkels, gewoon leuk om in te snuffelen, of om soms een klein hebbedingetje te kopen. Heerlijk gewoon. Vandaag dus ook, niet met de bedoeling iets te kopen wandelde ik naar binnen. Nu lagen daar 4 brocante whitewash lijstjes. Ik twijfelde even want ik heb al zoveel gekocht van de maand,maar aan de andere kant ..Ik ga dit jaar niet op vakantie, ik rook en drink niet. en niemand die meer zegt "wat moet je met die troep" ;-) En deze lijstjes zouden ook zo mooi passen bij de vier jaargetijden van Lizzie Kate, dat ik ze toch alvast maar heb meegenomen, tesamen met een klein houten naaidoosje. En nu moet ik me echt gaan inhouden om niet alvast te beginnen. Het geeft me wel vleugeltjes om eerst iets af te maken. Maar het kriebelt wel hoor. heel erg zelfs (hihi)



Ik ga vanavond lekker een avondje haken (nog 2 toeren van de Granny Square deken.)Dus hij is echt bijna ...bijna...bijna...bijna klaar.

Misschien kan ik morgen mijn Granny deken wel laten zien.
Lieve groetjes,
Petra

3 reacties:

Amarins

Je hebt groot gelijk met al die mooie spulletjes. Lekker even verwennen. Ik ben nu al benieuwd naar je granny!
Groetjes,
amarins

Tineke

Leuk zijn de patroontjes van Lizzie Kate, ik kan me voorstellen dat je zo zou willen beginnen.
Groetjes Tineke

Anoniem

Wat een heerlijk voorraad, het zijn mooie lijstjes en ik ben erg benieuwd naar je granny....
groetjes.....

Een reactie posten