CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 juni 2011

Gekocht.

Twee nieuwe haakboeken en een kleurig tafeltje

Een paar weken terug, ben ik dagje wezen shoppen samen met mijn dochter.
éen van de dingen die ik toen kocht was dit kleurrijke grappige tafeltje (of is het een voetenbankje ?).
Ze zijn te koop bij de Kwantum. Ik kon hem gewoon niet laten staan. Vond hem zo leuk en het heeft ook iets weg van een granny square vind je niet ?.

Wat wil nu het geval, een paar dagen later kwam mijn bestelling binnen van Bol.com.
2 prachtige nieuwe engelse haakboeken van Edie Eckman. en zie hier de gelijkenis.
Die boeken zijn echt een aanrader. een bron van inspiratie.
Heerlijk om daar in te bladeren, Zoveel verschillende motiefjes, zo leuke dat ik ze allemaal wel zou willen maken.
En nu mijn Granny bijna af is, kan ik bijna, bijna, bijna, aan de rand beginnen. Kan echt nog niet kiezen..





Dit boek kan je downloaden en vind je 
links bij de patroontjes (pdf formaat)

3 reacties:

Unknown

Wat een leuk tafeltje, ik had ook de verleiding niet kunnen weerstaan

Anoniem

grappig tafeltje en je boeken zullen je vast wel weer wat leuks opleveren

groetjes......

Wendy

wat een fleurig tafeltje !
en dat boek lijkt me inderdaad heel inspirerend !

Een reactie posten