CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 juni 2011

Nieuw boekje van Christel Krukkert

Zoals gewoonlijk. heerlijk vrij vandaag, eerst wat huishoudelijke bezigheden gedaan en daarna even op de fiets naar dorp, terug gekomen met 4 bolletjes wol als extra aanvulling voor een nieuwe granny square deken, en een bezoekje aan de boekhandel, waar ik het nieuwe boekje van Christel Krukkert zag liggen.
Aangezien ik de vorige 2 uitgaves ook van haar heb, kon ik deze niet echt laten liggen. Een klein cadeautje voor mezelf (mag toch wel ) plus dat ik 2 andere nieuwe haakboekjes heb besteld.

Wat ontwerpt ze toch leuke beestjes.
Na Gehaakte beestenboel en Dierenvriendjes haken heeft Christel Krukkert weer een nieuwe collectie gehaakte dieren gemaakt. Maak kennis met Stella de koe, Joe de hond, Gerrit de gier en nog veel meer grappige en vertederende beestjes.
Het boek begint met een uitleg van de haaktechniek. Elk dier wordt toer voor toer beschreven. De fans van Christel kunnen weer aan de slag




En hier alvast een kijkje, een ideetje, iets wat ik aan het uitwerken ben, iets om in elkaar te zetten voor de verstandelijke gehandicapten groep op onze woning.
Daar kom ik later op terug,

3 reacties:

Amarins

Jou volgers zijn zeker ook vrij? Hoe kan dit nou, heb je enig idee? Of zou het aan blogger liggen. Ik heb het boekje waar je het over hebt ook besteld zojuist, lijkt me weer erg leuk.
Wat heb je toch heerlijke kleurtjes wol.
Veel haakplezier.
Groetjes, Amarins

Hallo Peetje

Geen idee, ik had het op het helpforum gevraagd, maar het is een bekend probleem wat steeds opduikt, Ik zie ze nu niet bij mezelf en bij jou ook niet, maar op sommige andere blogs weer wel
Kobus de man van het helpforum van Blogger ziet die van mij dus wel. had er een screenshot van gemaakt.
Het ligt zeker niet aan mijn laptop want op alle pc's (4 stuks) hier in huis zie ik ze niet.
haha, het spookt dus op Blogger zelf.

Elizabeth

Heel goed dat je jezelf lekker verwend met een boekje en wat bolletjes.... Dat moet kunnen op z'n tijd denk ik altijd. 'k Ben benieuwd naar je toekomstige haaksels uit het boekje!

Een reactie posten