CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 augustus 2011

Bijna Vakantie.... (nog 3 dagen)

Dinsdag werk ik meestal van 7 tot 12. Daarna ga ik altijd even bij mijn ouders langs. Vandaag dus ook. Mijn dochter had vrij vandaag, dus die zat al bij Opa en Oma.. We hebben daar heerlijk brood met aardbeien gegeten zoiets dus. Mmmmmmmmm ouderwets lekker.


Daarna zouden we dan even gaan winkelen. Want ze gaat vrijdag met haar vriend op vakantie, dus ze wilde nog even wat leuks voor de vakantie kopen. Een jurkje.. nieuwe schoenen. Leuk hoor die jonge meiden kleren. En met haar figuurtje kan ze alles hebben. Ik vind dat altijd zo gezellig samen met mijn dochter op pad. En het is nog steeds uitverkoop dus het koopt ook zo makkelijk.
Zelf kwam ik ook thuis met nieuwe dingetjes.

Bij v&d heb ik deze hele leuke blikken gekocht. Die zijn bedoeld voor verjaardagscadeautjes of zo. Leuk om iets in te doen.


Alvast voor in de badkamer. Die in de vakantie opnieuw ingericht gaat worden.
Een scrubhandschoen en een stukje Honingzeep. (meer als decoratie)


Een nieuw kleurtje voor in de schone keuken (hihi) €1,99 per stuk bij de Wibra.


Ook bij de Wibra Haaknaalden voor €0,50 eurocent (want ik grijp nogal eens mis) (hopelijk haken ze ook lekker)



En een leuk hartje met kraaltjes (bij V&D) om in de wc te hangen. voor 1 euro.

Verder ben ik hier thuis lekker de boel aan het opruimen. Gisteren maakte ik deze foto van de salontafel. Vorig jaar gemaakt, Een ouderwets gezellig gehaakt Oma kleedje. Met het welbekende anans patroon. Eigenlijk wel zonde van gehaaktje kleedjes, dat je er altijd wat boven opzet (ik vaak wel) zodat je het nooit in zijn geheel te zien krijgt. Ik zal eens kijken of ik het patroontje nog kan vinden...Misschien wel leuk om op de blog te plaatsen.




Voor de verandering heb ik de bank weer eens omgedraaid, zodat de honden niet meer zo voor de ramen zitten te blaffen. En nu hangt die malle hond met zijn poten over de leuning en zit me iedere keer zo aan te kijken als ik aan de grote tafel zit...Dan zou je niet zeggen dat die hond zo druk is.

4 reacties:

Elizabeth

Zo'n boterham met aardbeien komt me heel bekend voor; dat doen wij ook en het is me toch heerlijk!
Ik heb nog wat leuks voor je; in Frankrijk heb ik o.a. een borduur tijdschrift gescoord en daar staan 3 schattige schilderijtjes in voor "la salle de bains"... Binnenkort laat ik ze zien..., misschien wel wat voor je badkamer.
Nou, nog 3-2-1 en dan vakantie!

Groetjes, Elizabeth

Marjo

Wat zalig om zulke hebbedingetjes te kopen...ik vind de haaknaalden van de Wibra goed om mee te haken ...ga je nog ergens naar toe op vakantie ?

marjo

Jacqueline

Het lijkt al wel een beetje vakantie, je hebt zo lekker gewinkeld met je dochter!
Groetjes Jacqueline

by Ieke

Inmiddels heb je al vakantie, maar wilde nog even zeggen dat je leuke dingen hebt gekocht. Hopelijk is je dochter ook geslaagd voor haar vakantie. Nog 1 nachtje slapen en dan gaat ze, toch?

Een reactie posten