CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

7 augustus 2011

Bijna Vakantie.... (nog 5 dagen)

Heerlijk zo'n vrije zondag, lekker thuis, lekker aan de poets.. Nog steeds in de keuken want die krijgt echt een mega grote beurt. En tussendoor stokhaak ik verder aan de sjaal voor mijn moeder en de meebreidekens. Hier een kleine update voor vandaag.


23 toeren op de teller. Met deze bol kan ik er wel 2 maken.


Blok 18 van Busy Bessy is ook af


De Groningse meebreikater samen met piep de muis.

Het muisje heb ik ooit gekocht op de creadoe beurs. Als een klein zelfmaakpakketje.
Ik vond het wel grappig om te maken, maar het was een heel gepriegel.



Tot Morgen en een hele fijne zondag

Petra

3 reacties:

Vlijtige Handjes

De sjaal is hartstikke mooi. Weet je dat ik de warmte al voel als ik in de 'echte' herfst weer op de fiets zit. :) Ik ga je beschrijving toch eens op slaan want hij is kaai leuk... en warm denk ik. Peetje er staan een paar attributen op mijn blog die met breien te maken hebben. Misschien weet jij waarvoor ze zijn?
Fijne zondag. Groetjes Anita

Tineke

De sjaal wordt heel mooi.
Is je keuken ondertussen al klaar?
Groetjes Tineke

by Ieke

Wat wordt die sjaal mooi!

Een reactie posten