CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 september 2011

Naar de Ouwelullenbeurs

Een aantal maanden terug waren mijn vriendin en ik in een gekke bui. Nog nooit  op vakantieveiling voor iets geboden. Dus we wilde dat wel een keer uit proberen.  Toen zegen we ineens de advertentie voor de 50+ beurs.  Op zich wel geinig we zijn allebei al over de 50 heen.
Wij een bod uitgebracht.. en jaaa hoor Bingo... We hadden 2 kaartjes voor 10 euro.  Koopje toch?
En vandaag mogen we :-)))

Geen idee of het leuk is, Ik ben er nog nooit geweest,  we maken er een gezellig dagje uit van. Is het niets dan gaan we de stad Utrecht in. Daar is het ook leuk vertoeven.
En wie weet, misschien komen we daar wel een leuke 50+ vent  tegen. Haha
En de taart is gratis. De weegschaal staat ver onder het bed geschoven dus we nemen het er nog even van.



Groetjes Petra

7 reacties:

sarams1987a

veel plezier morgen

Angélique

Veel plezier, ik ben benieuwd wat je daar allemaal tegen het lijf loopt hihihi!
Fijn weekend!

Linda

O,lachen,Peet, wie weet is het wel hartstikke leuk tussen al die "grijze" duiven,ik ben benieuwd;-)

Anoniem

Ben benieuwd hoor hoe je daggie is geweest haha.......

Tineke

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Utrecht is in elk geval altijd erg gezellig.

Elizabeth

Hahaha, jij bent ook overal voor te porren!
Nou ja, in elk geval kunnen jullie samen lol hebben. Laat maar gauw weten wat je allemaal beleefd hebt, want ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig.....

Grtjs, Elizabeth

by Ieke

Ik hoop maar dat je een leuke dag hebt gehad! Maar dat zal vast wel gelukt zijn. Ben benieuwd naar je verslagje... Voor mij duurt het nog wel even voordat ik toegelaten wordt, maar ach... dan heb ik iets om me op te verheugen ;)

Een reactie posten