CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 september 2011

20 tasjes, heel veel aplicaties en een speciaal bedankje...



Het is bijna 9 uur. Ik heb heerlijk geslapen. en nu eens een keertje niet zo vreselijk vroeg wakker... Maar ik was dan ook behoorlijk  moe gisteren. Dus ik zal het wel nodig gehad hebben.
Maar vandaag is het zondag.. met een lekker uitgeslapen gevoel heb ik al van alles naar beneden gehaald voor wat ik wil gaan doen vandaag. Op de foto 3 tassen vol met wol en wips, dit om een beetje orde in de chaos te brengen.

Maar eerst een ontbijtje samen met poes, die eet altijd op de tafel, want dan kan de hond er niet bij en eet hij wat rustiger.


Lekker he!!

Wat ga ik doen vandaag, Allereerst ga ik de tasjes dichtmaken (alle 18)  en de draadjes afhechten van de bloemetjes en ook de andere frutsels die ik heb gemaakt even bij werken.  Kraaltjes en Knoopjes verzamelen want ik maak er DIY pakketjes van. Dat lijkt me handiger want anders gaan ze zo over de tafel graaien. en heeft de één meer als de ander.


Dat zal wel even de nodige tijd in beslag gaan nemen. 
Inmiddels zijn er genoeg frutseltjes om de tasjes mee te versieren.
Want ik heb hulp gekregen.

Dus  wordt  het nu ook tijd om iemand te gaan bedanken


Want wat ik nog niet eerder had verteld is dat ik hulp aangeboden kreeg van Angelique. (van made with love)
Ik kreeg vorige week een hele lieve mail van haar toegestuurd, waarbij ze vertelde dat ze graag mee wilde helpen. Of ik nog hulp nodig had..
Ja Natuurlijk :-)  Daar was ik dolblij mee, Niet alleen omdat er dan wat druk van de ketel werd afgehaald, maar het is ook nog eens ontzettend leuk om daar samen met iemand mee aan bezig te zijn.
Gisteren thuisgekomen van werk (en ik heb Angelique nog niet eens mail gestuurd)  Dus ze zal wel verrast zijn als ze dit vandaag leest.  lagen er 2 pakjes op de tafel.

één was het pakje van de Spinnerij, waar ik een stukje stramien had besteld voor een borduurwerkje,
(daar kom ik binnenkort nog wel een keer op terug)
Het andere pakje was van Angelique. De Post was razendsnel Angelique ;-) Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

En omdat ik ook niet precies wist wat er allemaal inzat was het voor mij ook een verrassing om het zakje open te maken.  WAUW!!!!!!!    Geniet maar even mee.....


Vlindertjes
 2 tasjes


 Kippies en eendjes
 Vroem!!! Vroem!!! Kijk uit voor het lieveheersbeestje

Hartjes, strikjes en konijntjes!!!
Moet je nu toch eens zien, dit is echt genieten zoveel versieringen.
En dan verteld ze me dat ze nog niet zoveel haak ervaring heeft.. Angelique dit is in één woord 

GEWELDIG!!!!

zoveel leuks bij elkaar, dus er is voldoende materiaal om
de tasjes te versieren. 

Vandaag ga ik nog even de draadjes afwerken.
en vervolgens wat orde in de chaos brengen
de wollen tassen opruimen, want ik heb alles zo erin gegooid.

En in de rieten tas liggen mijn wippies
een breiwerkje van Snuf en Snuitje 
de breirol. een gastendoekje.
Een nieuwe stokhaalsjaal. 
Ook dat nog ! 


Eind september ga ik weekend naar Keulen waar ik een vriendin heb wonen, Nu leek het me wel leuk om haar zo'n stokhaaksjaal te geven.Dus daar heb ik een beginnetje van gemaakt. Elke dag doe ik een paar toertjes.Dan geef ik mezelf wel weer weinig tijd om het af te maken, Maar op de één of andere manier werkt dat bij mij beter.  

Dus dat zijn de plannetjes voor de zondag

Angelique nogmaals bedankt voor al je hulp. 
Ik ben er ontzettend mee geholpen en het was leuk 
om dit samen met jou te doen.
Ik denk dat de bewoners het heel leuk gaan vinden.


Deze is voor jou ;-) 


En natuurlijk komt het verslag en de resultaten van de avond hier op de blog te staan.

Allemaal een fijne zondag gewenst

12 reacties:

Vlijtige Handjes

Oh wat leuk dat is ook genieten voor jou!! Ik ben zo benieuwd naar de reacties van de bewoners.
Geniet van je vrije dag.
Groetjes Anita

Angélique

Oh uhh..., jeetje, word ik verlegen van... Dank je wel!
Fijn dat het goed en snel is overgekomen, ik hoop dat jullie er veel plezier mee hebben. Goed idee om pakketjes te maken.
Je hebt het dus nog druk vandaag. Ik denk zo dat je vriendin in Keulen heel blij zal zijn met haar cadeau. Fijne zondag!

Linda

Wat lief van Angelique om jou die schattige freubeltjes op te sturen. Ik ben erg benieuwd wat de groep er van gaat maken en slim om voor iedereen een eigen pakketje te maken,geniet van je zondag.

Thea

Dat was zeker een leuke verrassing van Angelique.
Wat een geweldige foto van de poes, ik mag zoiets wel. Die van ons is maar een heel klein beetje verwend, ha ha.

Fijne zondag.
Groetjes Thea

Jacomijn

Nou Peet, dat wordt nog een drukke zondag als ik dat zo lees ! En inderdaad, Angélique heeft hele leuke dingetjes gehaakt. Die vlindertjes !!!!!
Ahhh, Keulen. Zijn we 2x keer geweest met de trein voor de Kerstmarkten.
En toen we naar Salzburg gingen, kwamen we 's nachts ook langs en zag je vanuit het treinraam de Kölner Dom opdoemen, helemaal verlicht. Als ik eraan denk, krijg ik al weer zin om weg te gaan.

Anoniem

Wat fijn zo hulp en dan nog een met hele leuke haaksels, meid wat zal je een succes hebben met je pakketjes....ik wens je een ontzettende leuke dag toe als je met je groepje aan het werk gaat......
fijne zondag

sarams1987a

bedankt voor je berichtje op mijn blog.

ziet er echt mooi uit, prachtig gedaan
veel geluk met de pakketjes

Mvg Sarah

Jacqueline

Leuk allemaal én leuk zo'n helpende blogvriendin!

by Ieke

Wat lief van Angelique! Wel fijn dat de post er al zo snel was...

Is het gelukt om alle draadjes af te hechten? Je draadjespot zit vast al weer heel vol...

Ik ga ook een stokhaaksjaal maken... Maar eerst even wat andere dingen afmaken ;)

marion

wat een geweldig cadeau, super!!!

MrsYarnart

nice bags with those cute tiny things! and i like your cat, too :) she sure likes her breakfast :)

Betsy

Wat leuk om zo samen dingen te kunnen maken en elkaar te helpen! Dat zijn nu de zegeningen van internet :) Het maakt de wereld een stuk kleiner.
Angelique: wat een leuke dingen heb je gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe de tasjes zijn geworden.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Een reactie posten