CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 september 2011

Over de helft.....

Ik heb nog een week, dus dat wordt nog even doorbreibezemsteelstokhaken hoe je het ook wilt noemen.
Hij wordt wel leuk zo.  Ik ben over de helft (45 toeren) dus hij komt wel af .
Volgende week zit ik een weekendje in Keulen. Weet iemand daar nog een leuk handwerkzaakje ;-)



Wat een bende eigenlijk op de tafel.
Had er niet eens erg in.
Zie je de sokken van mijn dochter ? 
Een cola fles,  (ook van mijn dochter)
stukje laptop, (van dochterlief)
leeg glas, 
pen,
blackberry (ook van de dochter) 

Ach ja.......

7 reacties:

Elizabeth

Dit wordt erg mooi! Alleen de kleuren zijn al schitterend, welke wol gebruik je er voor?
Ik krijg gewoon zin om ook eens te gaan stokhaken, als ik nu eens even wat stokjes opzoek, enfin ik zie bij jou breinaalden liggen, welk nummer is dat?
En ach ja die rommel die kinderen maken... soms wordt het echt te bar, maar ik weet zeker dat je de rommel nog gaat missen als ze het huis uit zijn , hahaha..
Ik heb trouwens de Anna ook gekocht, kon het niet laten. Nu nog wat tijd kopen, alhoewel over 3 weken is het herfstvakantie!
Van de week scrolde ik terug naar je berichtje van 12 aug. voor het mooie ajourkussen, maar toen ik het patroontje ging downloaden kreeg ik in de folder alleen de foto. Ik zou best graag ook de beschrijving willen, want hij is zo leuk!

Groetjes, Elizabeth

Angélique

O Petra, wat wordt dat weer mooi! Ziet er ook zo lekker zacht uit.
In Duitsland zijn ze gek op handwerken en knutselen, het verbaasde me dan ook dat er alleen wat kleine winkeltjes waren op de plekken waar ik kwam, tenminste, zo leek het; eenmaal binnen bleken het enorme prachtige winkels te zijn met papier in alle kleuren en soorten, verf in alle kleuren, mallen, voor alle hobby's, kralen, noem het maar op, om van te watertanden. Maar ook op het gebied van handwerken; wat een boekjes en wat een garen! Gewoon voorbereidend googelen ;-)
Volgens mij zijn die sokken gevuld met voet, wat er op duidt dat ze waarschijnlijk met alles bezig is en je gezelschap houdt, dus ach... Als ze het maar opruimt als ze weg gaat (maar dat zal wel gezien het soort spullen ;-) )
Fijne dag maar weer!

Monique van den Berg

Wat wordt je sjaal prachtig. Geweldige kleuren! Maar wat een werk moet dat zijn.
Hoeveel bollen wol denk je in totaal nodig te hebben voor je sjaal?

Groetjes, Monique

Jonneke

Je sjaal wordt heel erg mooi! Het bezemsteelhaken kost wel wat tijd en geduld, maar het resultaat is prachtig!
Groetjes, Jonneke

Linda

Hij wordt prachtig,Petra,vooral die kleuren erg mooi,dan is de mijne maar saai grijs maar ja dat past het beste bij mijn jas.Er gaat wel een hoop tijd in zitten,ik doe ook elke keer maar een paar toeren.Prettig weekend gr Linda

Betsy

Wat een prachtige sjaal wordt dat, zowel het motief als de kleuren zijn heel mooi. Is het niet zwaar om te doen met die dikke naalden? Ik moet het toch maar eens gaan proberen geloof ik...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

sarams1987a

ziet er al heel mooi uit, prachtig

Een reactie posten