CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2 september 2011

De laatste vakantiedag



Vandaag is officieel de laaste vakantie dag, Natuurlijk heb ik het weekend nog. Maar maandagmorgen mag ik weer aan de bak. Wat zijn die weken toch voorbij gevlogen. En zoals altijd heb ik tijd te kort gehad voor al die dingen die ik had willen doen. Maar ik ben heel tevreden. Ik heb genoeg in en om  huis gedaan om een beetje overzicht te krijgen en mijn hoofd is ook lekker opgeruimd. En dat geeft ook rust. Wat ik niet gedaan heb komt nog wel.
Vakantie is er natuurlijk ook voor ontspanning en leuke dingen. En dat heb ik zeker gedaan.
Dus kan ik terugkijken op een leuke/opgeruimde  vakantie periode.

Aan het verfwerk ben ik niet  toegekomen. En de kapotte tegeltjes in de douche moeten ook nog vervangen worden. en nog meer kleine dingetjes. Maar wat wel is gebeurd is dat de eerste afspraak met de makelaar staat. En dat was toch wel een hele grote stap voor mij. Gisteren heb ik dan eindelijk de afspraak gemaakt (Dinsdag 13 september komt de makelaar thuis voor een eerste gesprek)
Ik moest toch wel even slikken. Op het moment dat je dan het kantoor uitloopt.. Dacht ik echt van Jahh.  Peet nu gaat het toch echt gebeuren!!!. En eigenlijk vond ik het ook wel fijn dat ik nog tot 13 september heb om even aan het idee te wennen dat er straks een Te Koop bordje in de tuin komt te staan.
Want het brengt toch wel even de nodige spanning met zich mee. Verder laat ik het maar over me heen komen... Vandaag ga ik nog even genieten en met mijn dochter naar Diergaarde Blijdorp. Ze had nog twee gratis kaartjes. Dus de laatste vakantie dag wordt nog een gezellig dagje uit.

En dan moet ik in het weekend als de sodem ....... tasjes gaan haken voor mijn eerste handwerkproject.
Want ik heb er nog maar 2 (hihi) Dus dat wordt nog hard werken ook. Maar dat geeft niet. Dat is een leuke bezigheid.

Nu heb ik me van de week aardig gehouden aan de vaste wekelijkse Items

Een bloemetje op woensdag  ;-)  Heeeeeel veel orcideeen laten zien.
Haken op donderdag (een ouderwets kleedje geplaatst)
en vandaag is het vrijdag.  de breidag van Elizabeth. 

  Staat er weer een nieuw blok op de pennen

En Mijn tweede gastendoekje is af.  ;-)

Is er nog wat voor de maandag en de dinsdag ?

De bolletjes op de bovenste foto.
Is voor een volgend project, maar eerst weer 
wat andere dingen afmaken.

Lieve groetjes
en tot morgen! 

8 reacties:

Vlijtige Handjes

Heerlijk als je voor jezelf zo'n grote stap hebt genomen. Ondanks de hectiek gaat het ook weer rust geven. Geniet van je dagje uit met DD.

Marjo

Wat een mooie kleurtjes zitten in jouw mand bovenaan op de foto ....herfstkleurtjes ....
Wat een grote stap hè? Kan me voorstellen dat het allemaal moeilijk is .....

Marjo

Sandra

geniet nog van je laatste dag vakantie. En ook al heb je niet alles kunnen doen wat je voor ogen had tijdens je vakantie, dat komt wel op zijn tijd, het voornaamste is dat jij hebt kunnen rusten en dingen doen die je graag deed.
ps welk wolletje/garen gebruik je voor je gastendoekjes??

Anoniem

Leuk de gastendoekjes zou ook wel wat voor mij zijn, iets wat ik af krijg... Zat er ook een gerstekorrel tussen de blokjes?leuk verzonnen.Met alle onrust van huizen, als je de beslissing genomen hebt, geeft het ook wel weer een nieuwe impuls. Bovenaan in de mand heerlijke herfst kleuren weer iets leuks in het vooruitzicht, veel plezier vandaag en geniet met je dochter zo samen op stap!

Aty

geniet van je laatste vakantie dag, het is in ieder geval mooi weer.
groetjes

Jacomijn

Een hele fijne laatste vakantiedag !! Mooi weer om naar de dierentuin te gaan. En als het goed is, wordt het morgen ook een prachtige dag !! Kun je in het weekend lekker in het zonnetje aan je projecten werken !! Groetjes, Jac

Birgitte aka Bietje

Mijn eerste week zit er net op. Het went verschrikkelijk snel. Dus geniet nog maar even van je laatste vakantieweekend.

by Ieke

Nou ik vind dat je gigantisch veel gedaan hebt in je vakantie!

Knap van je dat je de drempel van de makelaar over bent gegaan... Gewoon dat 'Te koop' bord versieren met wat gehaakte/gebreide dingetjes... Wild breien ofzo ;P

Een reactie posten