CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 september 2011

Update Meebreidekens.. Jaarmarkt & Rommelmarkt

In de laatste vakantieweek had ik toch nog 
wat blokken gebreid
2 maal een wit blok. 
Waarvan we er 70 moeten hebben.
nog maar een paar te gaan. 



 en een nieuw paars blok (de stand staat inmiddels op 11)


Vandaag was er jaarmarkt in Bodegraven. Altijd leuk om even een rondje langs de kraampjes te lopen.
Zeepkettingen zijn trendy.. overal. hingen ze.  Maar verder was het niet zoveel boeiends eigenlijk.
Ik ben denk ook wel een beetje uitgekeken op Jaarmarkten.

Wel een leuke tas kreeg ik bij Jansus en Jansus (het handwerkwinkeltje) van Breien en Beppen .  Met een beker om te verven of te versieren. Het is voor de nieuwe opening van de winkel. Dus je kan er wat mee winnen. Een nieuw bolletje wol gehaald, voor een nieuwe stokhaaksjaal, ditmaal voor een vriendin.


Lagen er bij het kraampje van de wereldwinkel van die leuke gehaakte rolmaatjes voor 1 euro.
Daar heb ik er 2 van gekocht 1 voor mezelf en 1 om weg te geven.  :-) (bij 100 volgers) 


En handwerkboekjes ..Ik hou er zo van. 
Op de jaarlijkse rommelmarkt (dat vind ik wel leuk) waar ik graag even bij de boekenkraam mag snuffellen, lag een mandje vol met diverse handwerkboekjes.. voor € 0,25 ct per stuk.   



Of ik er ooit wat mee ga doen ...Geen idee.. Maar voor dat bedrag kan ik ze niet laten liggen
Dus heb er een paar meegenomen. 


 Dit zag er zo heerlijk oud uit.. maar valt wel mee (1983)

Met een zak oliebollen weer naar huis.
Voor de lekkere trek. ;-) 
Straks weer aan het werk en morgen mag ik ook de hele dag.
Dus weinig weekend helaas. 

Tot Morgen!!! 

9 reacties:

Linda

Hoi Petra, heb je een mailtje gestuurd, wat leuk die rolmaatjes en die boekjes zijn ook altijd zo leuk om door te snuffelen,nogmaals fijn weekend ook al moet je werken.

Elizabeth

Ja..., die boekjes... daar zou ik ook als de kippen bij wezen! Wat leuk dat je er nog zoveel hebt kunnen scoren, meestal zijn ze al weg.
Je breilapjes liggen zo mooi te pronken, het blijft leuk hè..
Ik moet ook nodig de breirol weer op gaan pakken!

Groetjes en fijn weekend! Elizabeth

Tineke

Leuke spulletjes heb je gekocht.
Oude boekjes zijn altijd leuk, ik loop ook altijd bij de boekenstalletjes te snuffelen

Anoniem

Het middelste blok zijn de Veertjes die ik ook op mijn breirol heb staan. De vogelpootjes zijn ook zo leuk om te breien, zal ze Maandag er op zetten net als de tulpen.De scheepjes wol is helemaal mijn kleur, prachtig.Jij ook een fijn weekend groetjes Roos.

Jacomijn

Wat heb jij een mooie bol wol gekocht (dat andere is trouwens ook allemaal heel leuk, hoor, ik herken één of twee boekjes, want die heb ik ook :o)! ), maar die wol, daar ga ik wel enigszins van "kwijlen", als je het me niet kwalijk neemt dat ik die uitdrukking even gebruik. Heb net vandaag bij de wolwinkel van scheepjeswol soortgelijke wol gezien, maar dan 2x zo dik, prachtig !!!

Betsy

Leuk die rolmaatjes. Die boekjes zijn echt super! Zo leuk als je weer iets hebt gevonden...
Het was vast een gezellig dagje zo.
Fijn weekend,

Betsy
Wolatelier DiAn

Angélique

Ik ken het gevoel als je voor zó weinig zoiets leuks vind; ga je haast van huppelen haha.
Goed weekend en werkse!

sarams1987a

bedankt voor je berichtje op mijn blog

prachtige werkjes

leuke spullen heb je gevonden op de jaarmarkt ;)

Mvg Sarah

Vlijtige Handjes

Leuke boekjes en ik ben helemaal weg van je paarse breiwerk. Werk met plezier dit weekend.
Groetjes Anita

Een reactie posten