CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 september 2011

Fa la la la Felt



Onlangs zag ik bij de blog Zo mooi - zo leuk. (van Elizabeth)  een leuk vogelhangertje van vilt.
Nu vind ik vilt prachtig  materiaal om mee te werken. Zou er best wel wat mee willen doen.
Maar ja ik heb voorlopig geen tijd. Nu weer druk met kerstballen en zoveel andere dingen. Volgend jaar misschien. Het patroontje wat ik bij Elizabeth zag staat in dit boekje, Het is een harstikke leuk boekje Met de grappige naam Fa la la la Felt.  er staan zoveel andere  leuke dingen in voor speciale feest dagen. En omdat ik dit als ïnkijkexemplaar heb, kunnen jullie HIER meekijken. 127 pagina's viltplezier in pdf.
Het is maar goed dat ik geen vilt in huis heb ;-)  Kom ik ook niet in de verleiding












8 reacties:

Elizabeth

Van 127 bladzijden vol met leuke dingen en aan het eind nog de de patronen..., daar kom ik wel van in de verleiding! Ik wist niet dat er zoveel leuks in stond. 'k Had het ideetje ook maar ergens anders gezien. En ja.., ik heb wel vilt in huis liggen. Er zaten ook uiltjes bij, Petra..., zullen we morgen toch maar niet stiekum...

Margot

dit is gaaf zeg! erg bedankt voor het delen!

Haakmuts

Erg leuk boekje, zeker de uiltjes zijn erg leuk, maar ja dat uiltjes altijd:-)
Bedankt voor het delen.

Jacomijn

Wat een leuk boekje !! Inderdaad heel verleidelijk !!! Ik ga met dit mooie weer nog even niet aan de Kerst denken, maar hou dit boekje zeer zeker in m'n achterhoofd !!!

marion

ik heb heel veel vilt in huis maar ga niet kijken.....de verleiding is groot maar mijn kast nog te vol........

MrsYarnart

those birdies are so cute! what a pity we do not have enough time to make everything we like!

Betsy

Oh Petra, wat een geweldig boek! Deze kende ik nog niet. Ik ben benieuwd hoe lang jij het kunt volhouden om er niets uit te maken...
Dank je wel voor het delen :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

by Ieke

Ik wil het helemaal niet zien!

Een reactie posten