CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

6 september 2011

Ik ben een Bofkont!!!!

Wat ben ik toch een bofkont. :-))))
Vorige week won ik de give-away bij







Een lief gehaakt portemonneetje Ohhhh  zoooo leuk!!!  en een heerlijke handcreme.
Vanmiddag toen ik thuiskwam lag de envelop op de deurmat.
Gelijk uitpakken natuurlijk. Dit is zo leuk en ik ben er echt heel blij mee. 
De kleurtjes zijn ook zo leuk en fris. Daar alleen wordt je al vrolijk van.


En nu vergeet ik dat het alweer zo snel donker is, dus de foto's zijn niet optimaal





Lianne heel erg bedankt


12 reacties:

Jacomijn

Ooooh, wat een leuke portemonnee !!! Jij bent inderdaad een bofkont !!! :o)

Anoniem

Wat leuk voor je en zo mooi gemaakt, veel plezier ermee.

Unknown

Je bent zeker een bofkont, wat een leuke portemonnee is dit, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Groetjes Ria

meijra

Wat leuk zo'n portemonneetje! Het ziet er inderdaad erg vrolijk uit met die vrolijke kleurtjes.

gr, Meijra

Vlijtige Handjes

Wat een leuke cadeautjes. Veel plezier ermee. En meer inspiratie! Groetjes Anita

by Ieke

Die is wel heel erg leuk! Hoop dat je er nog lang van kunt genieten!

Anoniem

ja het is leuk zo'n verrassings pakketje te ontvangen. gefeliciteerd hoor;o)

Marjo

Dat is een leuke verrassing hè, het is je van harte gegund ...

Marjo

HaakKamer7

Geen dank hoor, je hebt eerlijk gewonnen. Sophietje vond het ook erg leuk om een kaartje te trekken en wilde eigenlijk ook niet meer stoppen :-) Leuk om te horen dat je zo blij bent met de kadootjes.

Groetjes, Liane

marion

wat een prachtig cadeau, heel erg mooi, geniet er maar van.......

MrsYarnart

you are sooooo lucky, congratulations! nice purse, I love its bright colours.

Elizabeth

O wat grappig..., nou heerlijk van genieten bofkont! Zoiets overkomt een mens niet elke dag. Zo'n beugeltje vind ik toch zo leuk, je kunt ze nu ook weer volop nieuw kopen zag ik...

Groetjes, Elizabeth

Een reactie posten