CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 oktober 2011

Sjaaltje nummer 1 is af


Van het weekend blogde ik al over de 3 sjaaltjes, waar ik tegelijkertijd aan mee begonnen was.
Nummer 1 is nu helemaal af.  Het sjaaltje voor mijn dochter. En het is gewoon een hartstikke leuk sjaaltje geworden. En het staat Toby geweldig vinden jullie niet. ?



Makkelijk om te maken en het verveelt geen moment omdat je zo af en toe van kleur kan veranderen. Zalig haakwerkje voor bij de tv.  Het patroon kan je vinden in Het boek van Eline's Winterhuis.
Nummer 2 is ook al een eind op weg. van de week is dus eventjes sjaaltjes week. :-))
Dan pak ik mijn granny's weer op hoor. Want mijn plaid wil ik wel voor mijn verjaardag af hebben.
Nog een maandje om precies te zijn.







Met aan beide uiteinde 5 bosjes franjes.  
Hier hangt hij over mijn nieuwe bankstel.
Die laat ik van de week nog wel in zijn geheel zien.
Straks ga ik alweer de deur uit.

Ik ga namelijk huisjes bouwen bij mijn vriendin.
Druk, druk, druk. haha
:-)
wordt vervolgd.

20 reacties:

Regina

Wow, Petra! Wat heb je dat snel gedaan! Ziet er hartstikke goed uit! Ik ben benieuwd naar de andere sjaals. Veel plezier met haken!!

Anoniem

mooie sjaal en wat een leuke hond,
groetjes Judith

Jacomijn

Nou, Toby kijkt wel een beetje van: niks voor dochterlief, deze hou ik !! ;o)!!!
Ach, als ik zo'n beest zo lief zie kijken, wilde ik wel dat ik niet allergisch was !!

Johanna

Erg leuk, en wat een mooi showmodel heb je.

MrsYarnart

soooo many scarves :) you are soooo hardworking :)

Saskia

hihi ik heb ook een sjaal af ... vanavond komt de foto op mijn blog. Bij mij was het onze poezemie die ermee mocht poseren :oD

Angélique

Haha, die Toby! Zo te zien vind hij hem ook wel mooi en dat is ie!
Ik ben benieuwd naar je bank, want zo zien we er natuurlijk niet zo veel van ;-)
Huisjes bouwen... wat bedoel je daar nu weer mee?
Nog 23 vierkantjes en dan nog aan elkaar...Succes!

Andina

Oh wat een leuk sjaaltje zeg, mooie kleurtjes. Ik denk dat het boek op m'n verlanglijstje komt, ik hoor (en zie) zoveel over.....

Willy

Prachtige sjaal is het geworden en het staat Toby ook goed. Misschien een leuk idee als je nog garen over hebt.
Huisjes?
Veel plezier, groetjes

Marieke

Wat een fijne sjaal, en wat een prachtig 'model' heb je zo!

Thea

Prachtige sjaal, ik hoop dat het boek morgen binnenkomt. Ben wel heel nieuwsgierig wat er allemaal in staat.
En Toby... die krijgt het niet koud deze winter en is erg fotogeniek, woef...

Fijne avond,
groetjes Thea

MiM

Erg leuke sjaal, maar de hond is nog leuker! Ik heb het pakketje gisteren nog op de bus gedaan en kan dus elk moment door je deur vallen! Liefs MiM

Jonneke

De sjaal is leuk geworden. Hij staat erg goed bij de hond. Misschien moet je toch ooknog een hondensjaaltje haken als je toch bezig bent.
Groetjes, Jonneke

Linda

Leuke sjaal zeg en hij staat Toby ook reuze goed en stap je ook op de poppenhuizen over of zijn het andere huisjes die je gaat bouwen??Gr.Linda

Betsy

Oh, wat lief dat Toby voor je poseert! De sjaal staat hem ook prima. Je hebt er wel de turbo op staan zeg. Maar deze is wel mooi geworden. Die franjes doen het ook goed!
Ben wel benieuwd wat voor huisjes je gaat bouwen....
Slaap je trouwens ook nog wel tussendoor??

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Moon

Hij is prachtig geworden en nu al af, je gaat als een speer! Toby doet 'm niet meer af, denk ik. Ik heb een Give Away, kijk even op mijn blogje! Groetjes, Simone

Jennifer

TOOP TOOP :D maar is mijnnn sjaal :P

Anoniem

En wat voor leuks staat er naast die mooie sjaal??? Het heeft de neus van een ***sneeuwpop*** met een lekker warm sjaaltje om...

Jacqueline

Leuk sjaaltje nr. 1; grappig dat je hond hem mag showen!
Groetjes Jacqueline

Elizabeth

Die Toby wordt nu wel een erg mooie hond...
Wat wordt hij toch goed verzorgd door het vrouwtje.., hahaha...
Nee, alle gekheid op een stokje; deze sjaal is supermooi geworden. Deze is toch voor je dochter?

Groetjes, elizabeth

Een reactie posten