CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 november 2011

Zo blij met een Uilentasje

Een poosje terug heb ik meegedaan aan de Give-Away van Mims tasjes. en laat ik nu de bofkont zijn.
Ik heb dus dat leuke tasje gewonnen. Echt super blij ben ik ermee, omdat ik ook uiltjes spaar.
Maar hij is ook zo prachtig en zo netjes gemaat. Echt Klasse hoor.


En het was zo schitterend ingepakt.  Met een mooie kaart en een lieve tekst erop
2 leuke gehaakte bloemetjes. Heb er eerst een foto van gemaakt voor ik het uitpakte.
BIjna zonde om uit te pakken. Ik heb het natuurlijk wel gedaan ;-)
En kijk wat eruit kwam. Een schattig tasje met een uiltje van kralen gemaakt.
De binnenvoering is ook zo leuk. De stof is heerlijk zacht (velours)




Dank je wel!!  Mirjam 
Ben er heel erg blij mee
Die ga ik echt wel gebruiken.



14 reacties:

Hetty

Hoi Petra.
Bedankt voor jouw reactie het was ook leuk om te borduren.
Wat een mooi tasje is dit geworden.
Groetjes Hetty.

Angélique

Wat een leuk tasje! Gefeliciteerd er mee!

Elizabeth

Wat ben je heerlijk verwend met dit tasje. Het is echt heel mooi met al die kleine kraaltjes in de vorm van een uiltje!

Groetjes, elizabeth

Jacomijn

Gefeliciteerd !! Leuk, hè, dat soort post. Email is heel handig en snel, maar post via de brievenbus is toch nog steeds m'n favoriet! Heb me inmiddels aangemeld bij Postcrossing en 2 kaartjes verstuurd !

Mirjam

Hallo Petra,
Wat leuk dat je deze give-away hebt gewonnen. Enig, dat uiltje van kralen. Ontzettend knap gemaakt.
Heel fijne woensdag,
Groetjes,
Mirjam

Jonneke

Leuk dat je zo iets moois gewonnen hebt! Het is echt een heel schattig tasje, Veel plezier ermee!
Goetjes, Jonneke

by Ieke

Wat ben je lekker verwend!

Ik vind het tasje prachtig! Zou 'm ook wel willen hebben (lees: heeft de foto even opgeslagen, wie weet heb ik ooit nog eens tijd).

Johanna

Heel erg mooi gemaakt en past zo goed bij jouw en je uiltjes.

MiM

:)
Fijn dat het goed is aangekomen!
Liefs MiM

Willy

Hallo Peetje, die tas is bij jou helemaal op de goede plek. Ik vind 'm ook erg mooi met die bruine kleuren en het uiltje van kraaltjes. Veel plezier ermee.
groetjes

Anje-Grietje

Wat een bijzondere verrassing zoiets moois in de brievenbus..... Nu je het zo extra druk hebt, is zo'n zonnetje van een Uiltjestasje vast heel welkom. Geniet er maar fijn van en pas goed op jezelf.
lieve groetjes Anje.

Anoniem

Wat een leuke verassing voor je Petra, het is echt een heel leuk tasje.

Betsy

Het blijft toch leuk he, zo'n pakketje in de bus! Deze zag er inderdaad ook wel heel mooi uit en wat een leuk tasje. Die is op de goede plaats terecht gekomen.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

p.s. dank je wel voor de lieve reactie op mijn blogje over mijn dochter!

Moos

Gefeliciteerd! Een tasje om heeeel trots op te zijn!!!!!!

Een reactie posten