CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 november 2011

Aan elkaar ....



Een kort blogje vandaag

Maar wel een hele tafel vol.
Ik haak ze aan elkaar volgens het aangegeven patroon.
Eerst vertikaal  een lange rij maken
van 18 Granny's
en nog een rij van 18 Granny's 
en  nu worden de eerste 2 rijen aan elkaar gezet. 
Zelf ben ik heel tevreden. 
Zal nog wel even duren
eer alles aan elkaar zit.








En heb ik een halve Tompouce
Leer er zowaar nieuwe steken bij
De Kreeftensteek 
en Tunische Steek 

Morgen zal ik het patroontje inscannen.
Staat nergens op geschreven dat het niet mag :-)




26 reacties:

Marjo

Wowww wat een werk heb je nog voor de boeg ....knap hoor !

Liefs
Marjo

Johanna

Dat gaat mooi worden. En die kreeftsteek is zo mooi voor afwerking. Tunisch haken is ook niet moeilijk maar wel ook erg mooi.

Anoniem

moooi! Tunisch haken is leuk om te doen, geeft een leuke steek.
groetjes Judith

Angélique

Ahhh...die deken! Wat wordt ie moooooooooiiiiii!!!! Zulke mooie warme kleuren...geen verwarming meer nodig ;-)
Nieuwe steekjes zijn altijd goed, al staan er in mijn nieuwe boek ook wel erg veel en ik heb niet eens de tijd om daar wat van uit te proberen.
Succes met al die vierkantjes!
(een halve tompouche is ook leuk op een bordje met een vorkje er naast... :p)

Jacomijn

Wat wordt dat mooi zo, die vierkantjes aan mekaar gehaakt !!!

Betsy

Wat wordt dat mooi. Het is nog wel even wat werk, maar het resultaat mag gezien worden!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Happy in red

Oh, wat spannend. Binnenkort een tadaaa-moment. Ik ben gek op de kreeftsteek!
Esther.

Amarins

Wat schitterend mooi, maar wat een klus! Leuk weer wat nieuwe steken te leren hè.
Groetjes, amarins

HaakKamer7

Wow, wat een werk heb je er aan. Maar als ie af is, dan heb je ook wat prachtigs! Ben erg benieuwd straks naar eindresultaat.
Groetjes, Liane

Saskia

ja amaai! wat een werk! chapeau!

Marieke

Wat een werk, je mag wel trots op jezelf zijn als het af is! En genieten dan he, onder je warme dekentje, echt heel mooi!

Anoniem

ziet er al heel mooi uit, zal vast prachtig zijn om ze aan elkaar te zien.

vast niet gemakkelijk om aan elkaar te naaien ?

Linda

O,jippie ik kon het patroon van de tompouce niet meer krijgen dus ik houd mij aanbevolen en wat word je plaid prachtig,helemaal mijn kleuren,wat zul je trots zijn.

Moos

Wat een klus .... maar wat zal hij mooi worden!!!!!!

Monique van den Berg

Dat deken wordt heel mooi, ik heb er alle vertrouwen in ;-)
Fijn dat je het patroontje gaat inscannen. Ik ben vandaag bij de Hema geweest maar de worst en tompouche waren al uitverkocht. Ze hadden alleen nog het rendier pakketje.

Groetjes, Monique

MrsYarnart

they are so beautiful! where did you buy the yarn?

Willy

Dat paars staat er prachtig bij!
Groetjes

Unknown

Dat is een heel werk, maar het wordt erg mooi. Tunisch haken heb ik vroeger ook wel gedaan. Ik herinner me dat ik wel eens baby jasjes gemaakt heb met die steek. Het geeft een mooi effect.

Elizabeth

Het wordt prachtig, Petra! Ik heb zitten kijken hoe je de vierkantjes aan elkaar maakt, maar kon het niet goed zien. Succes met deze klus!

Groetjes, Elizabeth

Pink Princess

Joh, wat word ie mooi! En wat een werk heb je eraan, maar dan heb je ook wel iets heel moois. Straks even naar de grote stad, kijken bij de H.ema of...you never know hihi.

Groetjes...

by Ieke

Wat mooi!!!!! Ik ben helemaal weg van deze deken...

Waarschijnlijk mag ik binnenkort weer een deken maken. M'n zus en haar vriend zijn op zoek naar een nieuw huis. Meer ruimte = plek voor een deken.

De patronen van de Hema zitten nu ongeveer in je mailbox. Scheelt jou weer scannen.

Anoniem

je deken wordt echt een kleurenpracht je zou m haast als sjaal gebruiken.......

Jacqueline

Wat een reacties op je deken, hé!
Kan je trouwens die vierkantjes laten liggen tijdens het aan elkaar maken.. of.. vliegen je huisdieren er niet door, dat alles weer in de war ligt!? 't Is een heel werk hoor, draadjes instoppen en in elkaar zetten.. maar hij wordt wel heel mooi, dat zie ik al..
groetjes Jacqueline

Mirjam

Hallo Petra,
Wat zijn die kleuren allemaal mooi bij elkaar toch.. Ik ben benieuwd naar een foto van het geheel, als het af is. Laat je dan zien waar deze deken terecht komt?
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Aty

het wordt wel mooi hoor zo al die kleuren.
groetjes

Tineke Machiela

je deken word prachtig!!..wat een lapjes en zo mooi van kleur..
fijne avond

Een reactie posten