CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 november 2011

Met Rood en Groen.

Ondanks het donkere en sombere weer van vandaag
Zijn de foto's nog aardig gelukt.

Weer een nieuwe kerstbal bij de verzameling.
Alhoewel ik zo niet verder kom met de 
ballen uit het boek. 
Het maakt ook niet uit
Onder het motto
Go with te flow 
Gewoon doen wat je leuk vind. 
En dit balletje vond ik leuk om te maken




Verder ben ik van de week een beetje druk geweest met patroontjes sorteren.
Was ik met de vilt patroontjes begonnen. Maar het ergste is dat er steeds meer bijkomen.
Picasa webalbums staat er vol mee en het is sneller gedownload dan uitgezocht.  en vanmorgen kom ik dit op het net dit weer tegen.  De gratis vilt patronen van De witte engel 


Sint en Piet zitten er ook tussen.

Of op deze link (Klik Hier) misschien wat makkelijker -->  rechtermuisknop en doel opslaan als.
Het zijn er heel veel ..wil je ze allemaal, dan ben je wel even zoet.


13 reacties:

Hetty

Hoi Petra.
Wat een mooie kerstbal en de sint met zijn piet ook prachtig.
Groetjes Hetty.

marion

wat een prachtige kerstbal is het geworden.

Angélique

Ik vind de kerstbal ook heel mooi geworden. Je bent onderhand wel een expert te noemen hè ;-)

Willy

Och jee Peetje nu zie ik hier ook nog een link met allemaal van die mooi viltwerkjes en ik gaf je ook nog een link met kerstballen. Je komt tijd te kort.
Wat is deze bal ook weer mooi.

Elizabeth

Wat ben je weer snel!!! Maar hij is leuk hoor, en zo netjes gebreid, wat een regelmatige steekje...
Toppie, Petra.. Ik heb hem ook opstaan, maar zit nog maar op 8.
De viltpatroontjes zijn ook leuk, maar ik houd me er nog maar even verre van. Op dit moment genoeg te doen!

Groetjes, Elizabeth

Zaanse Zolder

kerstbal is mooi geworden, ik vind het knap hoor dan mensen kerstballen kunnen breien. Ik waag me er niet aan.
Met vilt werken heb ik ook nog nooit gedaan, maar die link die je doormailt is wel heeeeeeeeeeel erg leuk!

Vlijtig Liesje

Geweldig dat Piet zelfs oorbellen heeft!

OCTOPOES

Hier een grote fan van jou gebreide kerstballen hoor!

Moos

Volgens mij heb je inmiddels al een hele kerstboom vol meis ....

De 1 nog mooier dan de ander .... en ook deze is weer een volmondig WOWWWWWWWWW!!!!!

Tineke

Ook weer zo'n mooie kerstbal geworden.

Jacomijn

Mooie bal, Petra !!!!!

Johanna

Prachtige bal, en wat een leuke patronen.

Anje-Grietje

Dit ook een leukie....
En die Sint en Piet helemaal geweldig.... het fijne is dat ik jarengeleden een pop S en P gemaakt heb en ze nu alleen maar voor de dag hoef te halen.....
Te veel ideetjes, te veel patroontjes en geen tijdboompje, oh, oh!!!
groetjes Anje.

Een reactie posten