CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 november 2011

180 en een stukje worst


Dit zijn ze echt allemaal 180 vierkanjes.. 
Zou je niet zeggen als je zo'n hoopje bij elkaar ziet.
Dit was ook echt een leuk werkje
Heb ook weinig momenten van verveling gehad.
Ik denk dat dat komt door het kleurverloop.
Ik kon het gauw oppakken omdat je niet van draad hoeft te wisselen.
Dus vaak haaktje ik even gauw een vierkantje tussen de bedrijven door.


Vandaag ga ik eerst de draadjes afhechten en dat valt reuze mee hoor
het zijn maar 180 draadjes (minder zelfs) 
Want heb er al een aantal gedaan
Het begin haak ik altijd mee en die kan zo afgeknipt worden.
Dan leg ik alles uit op de tafel. 
misschien moet ik ze nummeren
en dan eens zien hoe ik de boel aan elkaar ga haken.
Genoeg te doen dus tussen 
de was en de droog door

Vanmorgen vroeg eerst aan de worst gezeten


En dat was nog een heel gepriegel die 
touwtjes aan de uiteindes vast te knopen
En blijkbaar heb ik toch  iets te los gehaakt
Want de vulling schijnt een beetje door. 
En wat doe je nu met een Gehaakte worst
Hij hangt voor de sier aan mijn lepelrek.
boven het gasfornuis.
Moet ik hem wel weghalen als ik ga koken
want dan wordt het echt een vette worst.



Vanavond bij de koffie ga ik aan de Tompouce

Fijne zondag. 
:-) 

23 reacties:

Berkeboom

Wat een leuke kleurtjes, en het zal best nog puzzelen worden om een mooi geheel te krijgen. Succes er mee. En de rookworst is om te bijten. Groetjes Gré

MiM

Die worst is echt superleuk! Leuk ook om als surprise te maken voor iemand (sint in mijn bol....) Liefs MiM

Willy

In de winkel zijn de rookworsten ook niet allemaal gelijk, ik vind 'm leuk en wat hangt ie daar mooi.
Flinke berg lapjes heb je al!
Groetjes

Zaanse Zolder

echt heel grappig die worst...
ik stond er ook mee in m'n handen maar had zoiets.... waar laat ik dat als ik het af heb... ik heb niet zo een lepelrekje :-(

Linda

Hij is leuk geworden die worst,en ik ben echt heel nieuwsgierig naar het eindresultaat van al die granny's met zulke mooie kleurtjes!

Monique van den Berg

Wat fijn dat de vierkantjes klaar zijn. Leuk dan kan je weer aan de volgende stap beginnen het aan elkaar haken.

Wat een leuke Hema worst. Ziet er in elk geval net zo lekker uit als de originele. Ik ga morgen gelijk is kijken of ze dat pakket ook bij ons in de Hema hebben.

Groetjes, Monique

Anoniem

dat zijn een hoop vierkantjes. Afhechten is het minst leuke werk hè.
de worst ziet er lekker uit

Dorien

Nou, da's nog een heel gedoe om al die vierkantjes af te hechten en aan elkaar te maken. Ben je nog wel effies mee zoet denk ik zo! Je hoeft je vandaag zeker niet te vervelen!Ik vind die HEMA rookworst van je helemaal te gek. Hartstikke leuk om die in de keuken te hangen. Mag ik vragen waar je de beschrijving vandaan hebt? Ik wil er ook wel een in mijn keuken!!

Saskia

hahaha die rookworst is geweldig!!!!

Angélique

Haha, die worst! Hij hangt daar leuk! Echt Hollands....:-) Tompouche hoort bij de koffie, ja.
Schiet al op met je deken. Als je de "join as you go" methode gebruikt om ze aan elkaar te maken kun je meteen je draadjes meehaken, dat scheelt afhechten ;-)
Fijne zondag!

Johanna

Leuk al die kleurtjes, en ja zo'n worst wat moet je er mee. Bij mij moet het dan ook echt iets nuttigs zijn. Maar heel af en toe pruts je wel eens iets in elkaar met het idee wat moet ik er mee. Fijne zondag.

Marjo

Oh wat leuk die worst....hang er lekker boerenkool naast .....
En die vierkantjes haken is idd leuk ...wowww 180 stuks , dat is heel veel voor aan elkaar te haken ......

Liefs
Marjo

Debby

Wat een leuke kleurtjes bij elkaar!
Ik ben benieuwd naar je eindresultaat :)

Betsy

Tjonge wat ben jij druk bezig geweest.Die kleurtjes zijn prachtig. Het pakketje van de worst heb ik eerder gezien: hij gaat met dochter Anne mee naar Vietnam! Veel haakplezier vanavond.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth

O, wat gaaf om deze worst zo aan je keukenrekje te hangen! Je zou haast even voelen als je er langs liep..
Prachtig om al je grannies bij elkaar te zien, het lijkt me zo heerlijk om lekker weg te haken, je hoeft je totaal niet druk te maken over het kleurverloop, en toch is het niet zo saai als met één kleur aan het werk zijn. Leuk werkje om nu te kijken hoe je het gaan rangschikken en afwerken..
Heel erg bedankt voor je lieve mail, dat deed me erg goed!
Groetjes, Elizabeth

Moos

Super meis dat je grannies klaar zijn!!!
Nu het afwerken ... das toch vaak ook een hele klus. Mooie kleuren trouwens. Ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar het eindresultaat!!!!!!!

Voor wat de rookworst betreft hihihihihihi

Drijvend in het water,
vooral tijdens de vorst,
is er maar een voor mij,
de HEMA-rookworst.

Lekker in de snert,
of op het brood,
of zomaar uit het handje.
Worstje bloot.

Je koopt een hele,
een halve of twee kwarten.
Met mosterd of met brood,
of beide parten.

Wat ik nu wil,
wat ik graag blief,
is een HEMA-worst,
die is mij lief

ENNE GEHAAKT IS IE OOK GAAAAAAAAF!!!!!!

Anoniem

Wat een heerlijke berg blokjes, straks zit je lekker warm onder zo'n kleurrijke deken, je worst is echt heel leuk en dat gedicht hierboven helemaal hihi.

marion

prachtig je 180 vierkantjes en je worst is helemaal leuk!!!!

Moon

Tjonge, jij bent echt een niet te stoppen diesel! Petje af voor je werklust en dan ook nog zo regelmatig een blogje en ff een rookworstje haken. Mooi is ie! Succes met de draadjes, dat is iets waardoor projectjes bij mij vaak onaf blijven liggen. Maar dat is voor jou geen probleem, voor het einde van volgende week zien we vast al het eindresultaat?? Wordt vast prachtig, ben benieuwd!

Juud

ga je aan de echte tompouce of de gehaakte???
leuk zeg die wordt en leuk die 180 gehaakte lapjes! ben benieuwd hoe ze gaan worden als ze aan elkaar zitten

Roos

180 stuks....wat een hoeveelheid als je er goed bij nadenkt.
Ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat zijn.
En de worst is natuurlijk helemaal geweldig!
Roos x

Anje-Grietje

Wat een mooie berg Blokjes, ijverig ben jij toch...
Nog even en je hebt een pracht deken.... zet 'm op!
Je HEMA worst hangt op de goede plaats om de Winterstappotjes exta lekker te maken.... Mooi gemaakt!
groetjes Anje.

by Ieke

Jaaaaaaaaah!!! Ze zijn af! Wat goed van je! Gewoon even 180 vierkantjes haken, echt prachtig!

En die Hema worst is zo cool. Eerst even wat dingen afmaken, daarna ga ik 'm ook maken. Help jij het mij onthouden? ;)

Een reactie posten