CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 november 2011

Een beetje ziek.


Het is er ook echt weer voor, Griep en verkoudheid. Ik hoest snachts de longen uit mijn lijf. De hele week voel ik me al vervelend maar eigenlijk net niet ziek genoeg om thuis te blijven. Je houd je op de been met paracetamol, Wordt er echt niet vrolijker van. Ik kom werkelijk slaap tekort door al dat gehoest. Gisteren uit mijn werk had ik zoiets van. Ik ga het maar eens op een normale manier uitzieken. Lekker thuis onder een dekentje op de bank, kachel op 20, koppie thee en een handwerkje. Ze kunnen wel even  zonder me..

liefs Petra

35 reacties:

ChériesCrochet

Groot gelijk hoor, even uitzieken. Ik wens je snel beterschap !

Monique van den Berg

Ja, dat is niet moeilijk met dit weer. Je krijgt het zo te pakken. Ik wens je veel en snel beterschap.

Groetjes, Monique

Johanna

Een dokter zei ooit eens tegen onze zoon, hoe gaat het? waarop hij zei ik ben een beetje verkouden. Hij zei toen tegen hem daar hebben we allemaal recht op. Ik vergeet het nooit.
Wij hebben het hier ook allebei gehad. Het was ook nog eens langdurig. Sterkte en rust maar lekker uit.

Anoniem

beterschap en groot gelijk dat je even uit gaat zieken,
groetjes Judith

Hetty

Hallo Petra.
Dat is vervelend maar het gaat er rond.
Ik wens jou veel beterschap en kruip er maar lekker onder.
Groetjes Hetty.

Anoniem

Och Peetje zieligpootje, van hoesten wordt je altijd zó moe van afschuwelijk. Blijf maar lekker thuis en ziek het goed uit anders blijf je kwakkelen.groetjes en beterschap.

Andina

Gelijk heb je, tijd om aan jezelf te denken. Beterschap!
Groetjes,
Andina

Elizabeth

Hé, groot gelijk dat je even gas terug neemt! Op de been blijven met paracetamol kan voor een dagje een oplossing zijn, maar niet structureel voor een week..
Vergeet de vitamientjes niet Petra.., kiwi zit bomvol vit. C...
Lekker uitzieken en misschien af en toe een kort slaapje doen als dat wèl lukt.
Beterschap gewenst, groetjes van Elizabeth

Margreet

En de winter moet nog beginnen. Verstand op nul en onder de wol. De wereld draait toch wel door.
Nu even aan je zelf denken.

Zaanse Zolder
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Zaanse Zolder

Ah jakkes, dat klinkt niet fijn, lekker onder de wol hoor !

Tineke

Beterschap Petra, even goed uitzieken is het beste.

by Ieke

Ach gossie wat vervelend! Ik hoop maar dat je snel weer beter bent. Beterschap!!!

En die kleertjes komen ooit nog wel eens hoor ;) Ik moet nog 'even' 2 kleine pakjes af maken en daarna ga ik me storten op een ski-pak voor de BB ;)

Willy

Hej Peetje, dat is vervelend, je loopt jezelf dan in de weg en in bed is het nog veel erger. Maar die slapeloze nachten breken je dan wel op.
Word snel beter, groetjes

Berkeboom

Beterschap, je kan beter even gas terugnemen. Dat helpt beter dan doorgaan, daar heb je jezelf mee. Groetjes Gré

Anoniem

hou t maar goed in de gaten hoor Petra, hier hebben er ook veel mensen last van , je hoort keelontsteking en bronchitus......het is waardeloos als je zo erg moet hoesten je hele lijf doet zeer. Beterschapsgroetjes....

Sandra

Laat je maar lekker verwennen, en veel beterschap

Marieke

Beterschap!

Anje-Grietje

Beterschap en sterkte,
liefs Anje.

Moos

Jeetje meid, maar goed dat je er nu wel aan toegeeft! Heeeel goed uitzieken anders blijf je er de rest van de winter mee kwakkelen (ik spreek uit ervaring!!!!)

Ik zie het op mijn werk ook .... de mensen die zich melden met griepklachten nemen toe en toe ....

Beterschap!!!!

Liefs Moos

Angélique

Heel veel beterschap! Dat moet toch wel snel lukken met al die lieve wensen hier ;-)

Jacomijn

Goed zo, ook aan jezelf denken !!! Beterschap!!

Jacqueline

Inderdaad... Wat zijn er veel lieve wensen naar je geblogd! Daar moet je toch wel een beetje van opkikkeren! Maar.. lekker op de bank onder een zelfgehaakt dekentje.. kopje thee.. lijkt me ook wel een goed medicijn..
Beterschap hoor!

Mirjam

Hoi Petra,
Van harte beterschap hoor, enne toch een beetje een fijn weekend voor je...
Groetjes,
Mirjam

MiM

Zeker! Beterschap meis! Hee, ik kom onder een naamgenoot te staan! Liefs MiM

MrsYarnart

i hope you'll get well soon!

Wieke van Keulen

Gelukkig nog met een handwerkje. Dat maakt het dan altijd nog een klein beetje goed. Beterschap.

caroline

oej !
dat is niet prettig hé .
allez "sionjeer" je goed en hopelijk binnen enkele tijd terug weer de oude of jonge ;)
groetjes caroline

Unknown

Beterschap, en uitzieken is altijd beter dan pillen slikken, maar vaak wil je er niet aan he?

Dorien

Dat is nou jammer!!! Je had zo'n leuke avond gehad met de workshop kerstballen breien en nu loop je de hele show met de breigoeroes mis!Gelukkig kun je vanaf de bank onder je dekentje wel het hele gebeuren op de tv volgen.
Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.
Beterschap!

Gerd@

Je bah niks aan als je niet lekker bent .... veel beterschap hoor ... groetss Gerd@

Regina

Heel erg veel beterschap! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Haakmuts

Ik weet er alles van, niet fijn hoor.
Beterschap en goed uitzieken.

Birgitte aka Bietje

Beterschap. Ik zag op wat blogs dat je wat toegestuurd krijgt, dus je verveelt je ook niet. Fijn zo.

Linda

Ziek maar lekker uit,hoor Petra,je moet de hele winter nog door en anders blijf je er mee sukkelen,beterschap.gr Linda

Een reactie posten