CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 november 2011

Wat ga ik doen vandaag

Het is weekend!!! 

Ik heb van de week voor mijn gevoel weinig gedaan aan mijn herfstdeken,  dan behalve de draadjes af te hechten. Denk ook niet dat het voor mijn verjaardag afkomt, want al die vierkantjes aan elkaar haken zit toch meer tijd in dan ik had verwacht. Ach het maakt eigenlijk ook niet uit. Vraag me af waarom ik uberhaubt mezelf een deadline opleg. Het is ook helemaal niet belangrijk.



Voorlopig heb ik weekend en hoef ik pas zondagavond weer aan de bak, dus ik kan even bijtanken van een toch wel vermoeiende week.  Dus ik geniet al een beetje van het weekend. en wat ga ik allemaal doen in mijn vrije tijd:

  • Hoop ik nog een paar uurtjes aan mijn plaid te kunnen werken en er weer een rijtje of misschien wel 2 aan te zetten.  :-))) 
  • Hier in huis moet ik ook weer het nodige doen. bv de afwas etc etc etc........Ach ja ik heb hier geen kabouters lopen. 

  • Het sorteren van patroontjes die op de harde schijf staan. ik heb zo'n extern apparaatje ooit gekocht speciaal voor mijn patroontjes, daar is toen wel een begin mee gemaakt om alles een beetje netjes te sorteren maar ook hier gaat zoveel tijd inzitten en het is zoveel dat er eigenlijk geen doorkomen meer aan is. Maar goed ik ga weer een poging wagen. vanmorgen heb ik eerst alle viltpatroontjes in één map gegooid om die eerst maar netjes te gaan sorteren... Ach ik zie wel  hoever ik kom.
  • Verder ligt er hier nog steeds een halve tompouce op tafel met de restanten van het pakketje. dus ook dat ga ik afmaken en opruimen.






  • Staat er vanavond een lekker receptje op het menu :-))  




  • En buig ik mijn hoofd over iets waar ik nog niet uit ben...wel of niet doen ? 



ga ik eerst maar de boodschappen doen. 
:-)  tot vanavond. want dat laat ik mijn vorderingen zien. 

grtjs Petra

14 reacties:

Pink Princess

HIHI hier ligt al een tompouce op een schaal mooi te zijn. Nog bedankt voor dat patroontje ♥ En verder, ja die deadline leg je jezelf op, doe ik ook hoor...het MOET dan en dan af. En voor wie eigenlijk?? Alleen voor jezelf (zodat je weer met iets nieuws kunt beginnen).

Rustig aan meis.

Groetjes van Marian

Angélique

Heerlijk dat je weekend hebt (ik nu ook), geniet er van!
Als je aan een 365-dagen-project gaat beginnen, leg je jezelf weer min of meer een zelfde druk op als bij een deadline. Ik denk ook dat je daar te veelzijdig voor bent, je kan en wilt zoveel, dan mag je wel zowat 365 365-dagen-projecten beginnen :p Mocht je er toch toe besluiten, ik volg je wel hoor! Fijn weekend!

Vlijtige Handjes

Brrrr uitzoeken van mappen en bestanden. Ik doe ook steeds een stukje maar het is net in een boek een patroon zoeken. Je blijft steeds hangen en lezen. De plaid wordt erg mooi en heerlijk zacht. Ik heb een sjaal van dat garen en het is zoooo lekker warm.
Groetjes Anita

Happy in red

Er zitten ook altijd veel te weinig uren in mijn vrije vrijdag. Vandaag op het programma: opruimen (ik heb ook geen kabouters, daar is een groot tekort aan blijkbaar...), naar de kringloop (gedaan!), haken (staat zo meteen op het programma), netwerkbijeenkomst vanmiddag (spannend) en boodschappen doen... Misschien ben ik hier om 4 uur vannacht allemaal wel een keer mee klaar, haha.
Groetjes, Esther.

Anoniem

Als je nou eens van je patroontjes sorteren een 365 dagen project maakt.... zou dat geen idee zijn? Sla je twee vliegen in één klap!

Fijn weekend!

Groetjes Renske

Jacomijn

Jaa, die deadlines. Doe ik onbewust ook. Als ik een paar dagen niet aan mijn werkjes toekom, is het net of ik "achterloop" en daar word ik dan weer kriegelig van. Terwijl het helemaal niet af hoeft !!!

Heb in het verleden wel eens gedacht aan een zo'n soort project, maar dan meer in de trant van een 52-weken-project om zo al mijn wip's eindelijk eens af te krijgen. Omdat sommige niet in 1 dag zullen gaan lukken, dus een week-project.
Maar het geeft ook weer zo'n "moet"-gevoel en ik floreer niet zo bij "moeten", dus ik heb besloten dat ik er niet aan begin.

Ik wens jou in ieder geval een fijn weekend, rust lekker uit en veel plezier met je diverse bezigheden !! 't Klinkt allemaal heel gezellig (en ik denk dat mezelf bij jou uitnodig op het avondeten :o)!!, want wat is het lang geleden dat ik bietjes op heb. Hier in huis vinden ze er niks aan, helaas!)

Margot

zo te zien ga je je niet vervelen :)

by Ieke

Oef, dat is een heleboel om te doen! Maar het gaat je vast lukken.

Ik heb zo'n project, nou ja iets anders, ook wel eens geprobeerd, maar na twee maanden is mijn poging gestrand. Ik ben niet zo'n doorzetter/volhouder. Zou het heel knap vinden als je eraan begint en het ook vol kunt houden.

Elizabeth

Lekker hè, om zo'n lang weekend te hebben. Heerlijk de tijd aan jezelf, een beetje rommelen in het huishouden, afgewisseld met een steekje creatief.. Mmmm, vertel mij wat..!
365 dagen project... ik weet het niet hoor. 'k Heb zelf 2 jaar een creatief dagboek bijgehouden, maar het was soms ook een must, of ik liep achter...
Je kunt natuurlijk ook jezelf voornemen om minstens elke dag een kwartier of half uur aan je hobbies te besteden, heerlijk moment om even tot jezelf te komen...
Het stamppotje ziet er lekker uit, leuke recepten hè van AH..
Het is maar goed dat de tompouce nep is, want je slagroom zou allang zuur zijn, en het bladerdeeg taai...

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Moos

Tjeetje meid, als ik alles lees wat je zoal van plan bent dan is je weekend ook zo weer om hihihihihihi

365-dagen-project, het zou niets voor mij zijn hoor. Is al eerder hier gezegd, als je niet oppast wordt het zo'n "moeten" .... Ben benieuwd wat je gaat besluiten.

Hoe dan ook ik blijf je lekker "lezen" en volgen hoor hihihihihi

Succes met alles wat je je voorgenomen hebt meid. Ik ken dat van dat sorteren op zo een extern ding/apparaatje; moet al mijn fotoos nog sorteren en veilig stellen (maar mij kennende is dat een pas-over-365-dagen-plan hihihihihi).

Avonddeten ziet er heeeeeeeerlijk uit (enne dan doe je die afwas dan lekker, anders moet je weer hihihihihihi)

Fijn weekend!!!!

Liefs Moos

Tineke

Pffff, als je alles gaat doen wat je op de planning hebt staan is het weekend zo om.
Je hoeft je in elk geval niet te vervelen.

Johanna

Nou ja, gewoon lekker bezig zijn. Geniet van je vrije weekend, voor je het weet is het weer om.

Mirjam

Hoi Petra,
Nou, je hebt wel heel veel in één vrij weekend gepland zeg... Ik ben heel benieuwd of dat allemaal gaat lukken. Maar goed, als je overal een beginnetje mee maakt, dan lukt het meestal wel om er ook weer mee door te gaan, tenminste dat is bij mij meestal zo...
Ik wens je een fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

marion

het valt mij reuze mee, het is net als roken wordt steeds makkelijker..........dus gewoon doen die 365

Een reactie posten