CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 november 2011

Marion Bedankt.

hatsjoeeeeeee!!!!!  Vandaag nog maar een  korte blogje, reden is dat ik al 3 lange diensten achter elkaar heb gedraaid en gisteren snotverkouden ben geworden.  Voel me net een vaatdoek.
Morgen gelukkig maar 5 uurtje en dan heb ik vrijdag en zaterdag vrij. kan ik weer even bijtanken.

Maar wil wel even wat laten zien.
Het gaat namelijk over Marion van 365 minder of meer. begin dit jaar is ze een 365 dagen project gestart.
Wat zo reuze leuk is en wat zo knap is .. ze heeft bijna de eindstreep gehaald. Wat een volhouder.
Haar blog is zeker een bezoekje waard. Ze kan wel wat leuke reacties ook gebruiken want ze zit ook een beetje in de lappenmand ;-)  Maar ook maakt ze hele leuke dingen.
Soms geeft ze wel eens wat leuke dingen weg uit haar kast.. en ik ben in korte tijd al een paar keer verwend. zo heb ik al een keer patroontjes gekregen van een viltpakketje


Deze week vielen er wat quilt patroontjes door de bus.. wat ik heel leuk vind


En vorige week dit prachtig borduurpakketje met mooi glitter borduurzijde
 waar ik een boekenlegger van kan maken.  En dat ga ik zeker doen.
Dus bij deze wil ik Marion bedanken voor de leuke pakketjes.
Haar Beterschap wensen 

Lieve groet 
Petra

14 reacties:

Angélique

Nou, weer grieperig? Beterschap meid! Dat kost een hoop energie zo. Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter.

OCTOPOES

Echinaforce van A.Vogel heet het wondermiddel dat bij ons elke verkoudheid binnen de perken houdt.
Een supermiddeltje! Hopelijk ben je snel weer beter!

Gerd@

Ik ga even naar de site van je vriendin ff kijken .... beterschap ... groetss Gerd@

Elizabeth

Tjee, ik heb wat berichtjes gemist geloof ik..
Wat een leuke spulletjes heb je gekregen van Marion. Ik volg haar ook, en tja ze is een volhouder hoor!
Balen dat je nu weer snipverkouden bent, misschien toch nog niet voldoende weerstand na je griep..
En nu ga ik snel je andere berichtjes bekijken!

Groetjes, Elizabeth

Moos

Beterschap meid .... gelukkig ben je na morgen effies vrij. Hoop dat het voldoende is om op te knappen!
Merk aan mezelf dat lange diensten draaien dan toch een behoorlijke aanslag op je gezondheid kunnen doen vooral als je al grieperig/verkouden bent!

Ik ga direct even gluren op het blog van Marion!

Marjo

Gezonheid en veel beterschap !!!
Ik ga ook even op de site kijken van Marion

Liefs
Marjo

Anoniem

bedankt voor de blogtip, leuke boekenlegger,
enne beterschap

Betsy

Hè,wat vervelend dat je het alweer te pakken hebt! Doe maar even rustig aan. Maar je hebt wel heel leuke dingen gekregen van Marion. Ik ga even een kijkje bij haar nemen.

Beterschap toegewenst.

Lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Hetty

Wat leuke spullen heb je gekregen.
Ook een mooie boekenlegger patroon.
Heel veel beterschap groetjes Hetty.

Jacomijn

Ach meis, heb je het weer te pakken ?! Nogmaals van harte beterschap !!!

marion

dank je wel, wat een lieve blog en ik ga ervan blozen hoor.........

Wieke van Keulen

Jij bent ook een lieverd hoor, Petra. Heb je drukke dagen/nachten achter de rug, ben je niet topfit en denk je aan een ander. Top. Maar als jij nu even goed voor jezelf zorgt, dan neem ik een kijkje op haar blog. Afgesproken?

Willy

Nog ff volhouden. Ik ga even kijken op haar blog.
Groetjes

by Ieke

He bah, al weer niet lekker te pas. Ik zend je vanaf hier even een heleboel energie. Dat helpt vast!

Marion is zeker een geweldige vrouw. Ik heb ook al eens een viltpakketje mogen ontvangen, wat hier thuis met luid gejuich is ingepikt door een vriendin van mijn zusjes. Na gebruik krijg ik het wel weer terug hoor ;)

Een reactie posten