CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 november 2011

Lekkere worst van de Hema!

Mmmmm ik lust dit allebei wel. 

Las ik vanmorgen  bij Catherine (blij met draadjes) over een leuk bericht wat bij haar in de krant stond over breien. Ik merk dat handwerken steeds vaker in het nieuws komt.
Vorige week stond er ook hier een bericht in de wekelijkse Alphen CC. de plaats waar ik geboren ben.
Het is een plaatselijke krant die hier in Bodegraven ook wordt bezorgd.
Leuk aan dit soort berichten merk je dat breien steeds meer in komt. Als het een krantenbericht waard is.
Een verslavende hobby. Het zijn niet alleen breiende damens want er wordt ook gehaakt.





Nu gaat dit bericht niet echt over de Hema maar dat bij Catherina wel
Al eerder kwam dit ter sprake (geloof dat Dian daar ook al een blogje over schreef)
Dat de Hema ook weer breigarens gaat verkopen.
Hier is dat nog niet het geval In Bodegraven en in Alphen ook niet
Catherina doet een oproep om de Hema te gaan mailen
Dat de behoefte toch wel aanwezig is.
:-)  Wie weet helpt het

Gisteren was ik nog bij de hema
Kocht ik een overheerlijke Tompoes en Rookworst.
Hihi moet ze nog wel even maken.



En een roodneus voor de kerst


Deze twee zelfmaak-haakpaketjes kan je dus bij de hema kopen
Inclusief vulling en wol
(het is dus geen katoen)
inclusief een  buigbare plastieke haaknaald.
De pakketjes kosten 4 euro.
Heb al in geen tijden meer een ami gehaakt.



En een bezoekje vandaag bij het Pakhuis.
Gordijnringen ( ik heb er nog meer)
Daar heb ik nog steeds plannen voor
De knopen vond ik gewoon leuk.
en zo'n oud jaren 70 schilderijtje
een zelfmaakpakketje van een egel

3 Euro. 

Tot morgen 
Nog 10 granny's te gaan.
vanavond 5 en morgen 5 
:-) 







13 reacties:

Anoniem

leuke aankopen, de haakpakketjes zijn erg leuk

Happy in red

JAAAA, zag ze ook online. Maar hier al helemaal uitverkocht, mopper! Moet ook wel grinniken hoor, want wat moet je met een gehaakte rookworst!!! Dat schilderijtje vind ik lief zeg!
Groetjes,
Esther.

Jacomijn

Jaaa, die rookworst en tompouce ken ik, maar dat rendiertje had ik nog niet gezien. Die is ook leuk !
Voor zover ik weet, hebben ze bij onze Hema ook nog geen garen te koop. Wie weet, komt het nog. Ik hoop het wel, hoe meer garen te koop hoe beter !! (...alhoewel misschien niet voor de portemonnee, hihihihih !!)

Unknown

Het zou niet gek zijn als Hema weer wol gaat verkopen, niet dat ik daar veel aan heb hier in Amerika. Maar ik kocht vroeger ook vaak wol bij Hema, en als er weer behoefte aan is, moeten ze daar op inspringen denk ik.

Pink Princess

LEUK zijn die pakketjes...vooral dat rendiertje en die tompouce. Tja wat je met een rookworst moet hahaha....wel grappig om te zien hoor, en wie weet...in de keuken?? In Stadskanaal heb ik het nog niet gezien, maar ga volgende week gewoon weer kijken. Heb wel al weer het jubileum breiboek van de Hema gezien, moeder breidde daar vroeger veel uit en ik ook wel..die truien van Purdy (Wie kent haar nog haha)LEUK weer te zien ook dat haken en breien weer ZO in is, een echte hype die hopelijk lang blijft...voor mij wel hoor ik vind het sowieso leuk om te doen.

Fijne zondag alvast ;0

Marieke

Hoi, hoi, ik ben een van de gelukkigen die een paar bolletjes hema-katoen heeft weten te bemachtigen :), gekregen van iemand die er bij de hema in Den Bosch tegen aanliep (spoed je dus richting Den Bosch!), en 't is fijn spul. Het breiboek vd hema vond ik ook erg leuk, ben nog aan het dubben wat het eerste project daaruit wordt. Heb er ook een blogje aan gewijd op http://tikkiescheeef.blogspot.com. Deze pakketjes heb ik nog niet gezien, maar leuk hoor! Laat je het resultaat zien?

Johanna

Ik zou het toe juigen als de hema weer wol verkocht, in de wolwinkel hier staat geen aardige verkoopster, alleen daarom al. Fijn weekend.

marion

ik zag vandaag de advertentie van de hema.......helemaal leuk........geen idee wat je ermee moet maar het lijkt me super om te maken.........succes met je granny's

Elizabeth

Bij ons in de Hema (Sliedrecht) ook geen bolletjes of pakketjes hoor... Jammer!
Aan de andere kant word je dan ook niet in de verleiding gebracht, er ligt nog zoveel wat een keer af moet.
Moet je echt nog maar 10 grannies, Petra?
En dan alles nog in elkaar zetten voor 1 dec?
Nou, je hebt nog ruim 2 weken, dus misschien gaat je dat wel lukken!

Groetjes en fijne zondag!
Elizabeth

Angélique

Ik zag bij ons in Hoorn al een tijd geleden de wol en katoen liggen, maar ik weet goedkopere adressen, dus heb het laten liggen. Dat heb je echt snel gedaan met je vierkantjes!

Willy

Ik heb vroeger ook heel wat garen bij de HEMA vandaan gesleept en daar hadden ze toen van die leuke boeken met patronen, die ik helaas niet heb bewaard. De worst en tompouce doen het goed, ik heb ze al op verschillende blogs gesignaleerd. Rudolf is ook leuk.
Fijne zondag, groetjes

Linda

Ik heb laatst wel het Hema-breiboek gescoord maar de worst en tompouce waren op internet al uitverkocht en bij ons verkopen ze ook geen wol,vind die Rudolf wel een schatje,succes met de granny's,gr.Linda

by Ieke

Wat heb je weer heerlijke aankopen gedaan. De Rudolf hebben wij ook gevonden. De worst en de tompouce was al op bij ons. Gelukkig heb ik via het forum het patroon al gekregen. Ga ik 'm snel een x maken.

Heb je je granny's al af? Die van mij zitten nu eindelijk allemaal in elkaar. Hopelijk gaat dat bij jou wat sneller als bij mij ;)

Een reactie posten