CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

8 november 2011

Mijn creatieve Hobby



De nieuwe mijn creatieve hobby staat weer vol met leuke maaksels. Het blad loopt met zijn tijd mee.
Ik ben gek op de gebreide figuren die er steeds instaan.Maar ook van die leuke borduursels weer en andere ideetjes. Ik heb de voor mij meest interessante onderwerpen gefotograffeerd. 
geniet maar weer mee.


Natuurlijk is het blad georienteerd op kerst, eigenlijk en dat ervaar ik zelf is de voorpret om nu al met kerst bezig te zijn ook heel leuk. Ik heb niet zoveel meer met Sinterklaas. Misschien komt dat wel weer, wanneer er ooit kleinkinderen zijn.  


Meot je toch eens zien hoe schattig een paar restjes stof en rode dmc 
Je haalt wat leuke stokjes uit het bos en voilla... Hier hou ik wel van hoor.




Als ik dit zie dan denk ik, ik heb nog van die oude gordijnringen, bedoeld om iets in te borduren.
Klein maar fijn, je kunt er ook een leuke krans ermee versieren. Bij de Trekpleister zag ik van die spciale krans-deur-hangers liggen. Alleen zelf heb ik geen krans ;-) 



Vorige maand stonden er van die leuke sneeuwpoppen in (wil ik nog steeds gaan maken)
Maar Snuf en Snuitje moeten nog in elkaar gezet worden. .. Nu weer kerstengelen.
Leuk leuk leuk!!!! maar geen Tijd Tijd Tijd!!!  



Engeltjes van vilt en leuke geborduurde kerst ornamentjes /kussentjes, 

Bij gebrek aan tijd,

Misschien wat minder goed afgewerkt 
Maar Goedkoop bij de Zeeman.


Alleen voor de foto hoor.
IK heb boven een doosje waar 
ik alle nieuwe kerstspulletjes in bewaar.
Daar gaan ze nog even in.
***

Klein stukje Julekuker
Een nieuwe bal is weer geboren:- )))

en sta ik dus zelf ook op Internet, en mijn ballenmandje 



 Zoekplaatje :-)))



Mijn mandje :-))))




19 reacties:

Pink Princess

LEUK blad weer, volgende keer als ik *in de grote stad* ben maar weer kopen. VEEL te veel ideeën hihi, maar oh zo leuk ♥ Heb JIJ dat nu ook, dat je hoofd vol zit met alle ideeën die je nog wilt maken?? Denk het wel haha.

Groetjes van marian

Mirjam

Hallo Petra,
Nou, dan ga ik toch maar eens even in de winkel kijken of ik dit blad wel hier kan vinden. Het vorige blad waar je het over had, kan ik nergens krijgen... jammer wel, want het leek me heel leuk.. De Anna Burda was dat...
Ik wens je een heel fijne dag,
Groetjes,
Mirjam

Anoniem

er staan mooie dingen in het blad, ga toch eens kijken of ze deze hier ook hebben,
bedankt voor de tip.
Je kerstbal is erg mooi

Linda

O,morgen maar even naar de boekhandel want daar staan hele leuke dingen in,zie ik, alleen kon ik maar een pondje tijd kopen want alles is zo leuk maar volgens mij hebben wij crea's allemaal dat probleem, nou dat is dan weer een schrale troost!!

Angélique

Leuk een zoekplaatje, maar dan moet je wel weten hoe het er uit ziet waar je naar zoekt ;-) hahaha
Ik hoop voor jou dat je 200 jaar wordt, in zeer goede gezondheid, anders weet ik niet hoe je dat allemaal wilt maken, zoveel ideeën. Nou ja, gewoon beginnen en dan zie je wel waar het schip strand toch? Succes! Ik kijk graag hier mee over je schouder naar je creaties.

Jacomijn

Ja, er staan ook dit keer weer een hoop leuke dingen, hè !!

Net als Angélique weet ik niet goed naar wat of wie ik moet zoeken op het plaatje! Ik neem aan dat jij een van de dames bent ?!! :o)!!

Trouwens, mocht je t.z.t. geen plek meer in de boom hebben voor al jouw ballen, vind ik dat mandje van jou met een paar ballen erin ook erg leuk om neer te zetten!

Jacqueline

Leuk even mee te kunnen kijken en wat dat zoekplaatje betreft.. 'k heb serieus een poosje zitten kijken, maar nee.. ik zie je niet..
groetjes Jacqueline

by Ieke

Ik gok dat jij die mevrouw in het zwart met wit gevlekt bent, zo voor die rode paal. Beetje meer naar de achtergrond, dus niet aan de voorste tafel.

Waarom? Dat is iemand die overduidelijk iemand aan het helpen is. De voorste dame in het grijs is ook iemand aan het helpen, maar die leek me wat te jong. Sorry als ik je nu beledig. Zie het maar als een compliment als je het wel bent ;)

En de Creatieve hobby is deze keer inderdaad een leukerd. De gebreide poppen wil m'n zusje gaan maken. Als Nijntje eindelijk af is.

Phebe and Jane

Ik ken dit tijdschrift helemaal niet, maar het ziet er leuk uit. Bedankt voor het delen.
Groetjes,
Marian

Moon

Wat leuk, je mandje op internet! Je bent al op 1/5 deel, gaat goed!! Die tricolor vind ik helemaal super!!

MrsYarnart

speaking about the magazine, i would like to make such hearts! they are so nice! but your knitted xmas balls are the best. really. it must be a hard work to make so many knitted christmas tree ornaments.

Betsy

Het wordt weer een traditionele kerst met rood/wit/groen. Daar hou ik wel van! Ziet er allemaal heel mooi uit.
Ik denk dat Ieke gelijk heeft: die dame daar achterin had ik er ook uitgepikt :)
Wat lijkt dat toch mooi, zo'n mandje met ballen. Ik kan ook nergens komen zonder dat er iemand bezig is met die ballen. Geweldig!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier Dian

Unknown

Ja, er is zoveel leuks om te maken, maar die TIJD he, ik denk dat iedereen met hobby's daar gebrek aan heeft. Ik tenminste wel.

Moos

Leuk tijdschrift!!!!

En ja hoor ik zie je zitten .... jij bent die ene breiende dame toch hahahaahahahah *LOL*

Elizabeth

Petra, ik ben reuze nieuwsgierig..., dat weet je al langer... Ik gok dat je niet op de foto staat die je laat zien, maar op de andere foto die je via de link kan vinden. Jij bent volgens mij de dame met bril die helemaal rechts staat en het breiwerkje van de mevrouw met de groen-gele trui aan het redden is...!
En wat laat je weer veel te mooie dingen zien uit dat tijdschrift..., ik doe maar gauw m'n ogen dicht...

Groetjes en beterschap hoor!

Marjo

Oh wat zijn die kerstballen toch mooi in het mandje .....

Liefs
Marjo

Willy

Ik moet me altijd heel erg inhouden, zou alle bladen wel willen kopen. Die geborduurde hangertjes vind ik leuk en die die rendieren ook en natuurlijk de kerstballen. Ik moet wel naar de boekhandel om boeken te bestellen, toch maar even kijken ;)
Groetjes

meijra

Ik denk dat je die vrouw met het rode sjaaltje bent:) En die kerstballen staan nu trouwens ook in handwerken zonder grenzen zag ik.
Leuk hoor.

Marie-Anne-José

Wat een leuke dingen staan er in het blad. De krans met de hangers is ook heel leuk.
Maar op dit moment ben ik ook met de gebreide kerstballen gestart en daar wil ik het voor dit jaar naast patchwork maar even bij houden. We hebben chronisch tijdgebrek met al die leuke handwerkjes.Ik heb voortdurend last van al die virussen, bij mij is het altijd raak. Maar gelukkig we vervelen ons nooit, dat woord komt in onze vocabulair niet voor, nietwaar.
Groetjes Marianne

Een reactie posten