CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 november 2011

Wie doet er mee! Get The Virus Stop Aids Now



Ik ga meedoen aan de actie Get The Virus  STOP AIDS NOW  van Wieke van Keulen.  Ik heb al zoveel kerstballen voor mezelf gebreid, dat ik best één of twee balletjes voor het goede doel kan breien. Waarom ook niet. Ik vind het een heel goed initiatief.  Wieke is deze actie gestart en wil er dus 5000 euro mee ophalen. De ballen worden verkocht voor 5 euro stuk.
Je mag ze ook zelf proberen te verkopen en het geld storten, maar je mag je gebreide ballen ook naar Wieke sturen die ze vervolgens zelf probeert te verkopen. Ik heb me al opgegeven voor een balletje (misschien wel meer) . en bij deze wil ik dus vragen. Beste Ballenbreisters.....Doen Jullie ook mee!
Ik zou het hartstikke leuk vinden Dus....

Geef je op en brei gezellig een balletje mee, zodat we met elkaar een beetje helpen om aan  dat bedrag van 5000 euro te komen...
Alle Informatie is te vinden onder de bovenstaande  link.  Het patroon krijg je opgestuurd van Wieke.
Neem ook maar eens een kijkje op haar blog.  Ik hoop dat er heel veel mensen mee gaan doen.


Lieve groet
Petra






11 reacties:

Pink Princess

Kerstballen breien...ik doe het niet (*dat* breivirus heeft mij nog steeds niet gepakt, sorry) maar het doel vind ik dus helemaal SUPER GEWELDIG!! Ga wel op haar blog kijken, gewoon voor de steun!!
Heel mooi dat jij meedoet Peetje ♥♥♥

Liefs van Marian

Pink Princess

FF een vraagje...kan ik bij jou een balletje bestellen?? OF alleen op die andere site???

Willy

Goed zeg, ik ben nog steeds niet verder dan de eerste :(

Elizabeth

Ik heb Wieke al geprobeerd een mailtje te sturen, maar kreeg 'em terug.. fout emailadres ofzo...
Maar ik wil graag meedoen!

Anoniem

mooi initiatief,
groetjes Judith

Betsy

Geweldig initiatief. Ik hoop dat het Wieke lukt om het bedrag bij elkaar (te laten) breien!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Marieke

Wat een fijn initiatief!

Anje-Grietje

Wat een goed idee en doel!
Groetjes Anje

Roos

Mooi initiatief, ik hoop dat er veel ballen gebreid gaan worden.
Helaas ik ben zo druk met spulletjes maken voor de kerstmarkt, anders had ik graag een poging gewaagd om een kerstbal te breien voor dit goeie doel.
Succes, Roos x

by Ieke

Wat een goede actie!

Moos

Een mooi initiatief Peet!

(ik is geen kerstballen-breister .... helaas)

Een reactie posten