CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 november 2011

Dank je wel Catherine.


Een poosje terug had ik meegedaan met de Give-Away van Catherine van de website Blij met draadjes.
Ik neem daar regelmatig een kijkje, Ik weet nog dat ik in een van mijn eerste blogberichten haar slinger van vlinders maakte. Het is een leuke blog met veel bruikbare patroontjes en leuke informatie.
Beslist een bezoekje waard. Ga maar eens kijken. want je zult er veel leuke dingen vinden.

Catherine had niet 1 Give-Away maar wel 5. Je kon kiezen welke je het liefste wilde winnen.
en aangezien ik diep in mijn hart nog steeds een poppenmoedertje ben.
Viel ik gelijk voor de Give-Away met de kleine popjes en bijbehorende patroontjes.
En laat ik nu de gelukkige winares zijn van dit pakketje. Wat een super bofkont ben ik :-)

Want dit is zo schattig, en zo zo leuk, en ik ben er zo ontzettend blij mee. de popjes zijn heel klein, maar 11 cm groot. Ze zijn denk net iets kleiner dan Kelly (het zusje van Barbie) Vanmiddag uit mijn werk stond het pakje op de tafel. Het bruine popje is een mini baby borntje (ook van Zapf)

Wat is dat leuk thuiskomen. Dan mag je een cadeautje uitpaken waarvan je de inhoud dan wel van weet maar zo nieuwsgierig bent hoe het er allemaal uitziet. Maar tot mijn verbazing  kwam er nog veel meer uitrollen. Dat was meer dan op de foto stond. De hele doos zat vol :-)


MIjn dochter zat erbij en vond het net zo leuk als ik. En moest ik zo lachen om het kaartje wat erbij zat.



Zo lief, Dank je wel Catherine. 

 Met nog een leuk kaartje erbij

En een visitekaartje
Leuk he..Ik laat gewoon alles zien :-))


Een gehaakt vlindertje (zoeen als van de slinger)
Een servet met een servetring
5 breipennetjes nummer 2 en die had ik nog niet.
en komen zeker van pas.

Dan de poppen patroontjes
Van het weekend ga ik ze gelijk aankleden 
voor de kerst :-) 



 4 zakjes met kraaltjes.
en een piepklein potje met ienie mini Engelse Drop
En een zakje met mini figuurtjes 
van Alfred Jodocus Kwak
En een prachtige gehaakte sleutelhanger




Hij  wordt gelijk in gebruik genomen.
 en dat was nog niet alles
want er zaten 9 extra bolletjes garen bij.
Die ik zeker kan gebruiken voor de popjes.
En de 4 bollen fluffy garen.



Wat een prachtige spulletjes allemaal Catherine.
Ik ben er mega blij mee.
Je gaat hier zeker nog wel wat van terug zien.

Dank 
je Wel

Liefs Petra



22 reacties:

Johanna

Wow, je boft maar weer, erg mooi.

marion

wow jij hebt geboft.....gefeliciteerd!!!

Elizabeth

Oh..., wat heerlijk om zo'n pakket uit te pakken en te bewonderen! Het is je van harte gegund hoor, ik vind het echt iets moois hebben zo'n give away.
Ik ken Catherine persoonlijk, ze komt ook in het breicafé (veel vaker dan ik..).. èn ze komt waarschijnlijk ook naar de Blogger ontmoetingsdag!
Veel plezier met deze superleuke spulletjes, Petra. Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Wieke van Keulen

Wat leuk Petra, heerlijk zo'n verrassingspakket en wat lief van Catherine. En dan heb je nog niet eens met een lampion een liedje gezongen.

Angélique

Ohhhh!!!! En het is nog niet eens Sinterklaas! Wat geweldig! Ook ik schoot in de lach van het kaartje, wat een reden om zo'n prachtig mooi pakket samen te stellen hihi. Veel plezier ermee!

Hetty

Wat leuk om zo'n doos te ontvangen.
Er zitten leuke dingen in heel veel succes met alles.
Groetjes Hetty.

Anoniem

een super gave give a way, veel plezier er mee.
groetjes Judith

Dorien

Nou, nou, nou, wordt jij even in de watten gelegd! Lekker he, om een beetje vertroeteld te worden. Komt als geroepen volgens mij. Een oppeppertje voor je! Geniet er van.

Mirjam

Hoi Petra,
Wat ontzettend leuk dat je dit pakket hebt gewonnen. Binnenkort zien we dus popjes met prachtige kleertjes op je blog...?
Ben heel benieuwd. Je hebt in ieder geval weer een project erbij...
Fijne avond voor je,
Groetjes,
Mirjam

Saskia

amaai zeg!!! wat leuk! geniet ervan!

Betsy

Leuk! Wat is dat genieten he, zo'n pakketje uitpakken? Je bent ook wel heerlijk verwend door Catherine. Ik ben heel benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Moon

Wat een mooi Give Away pakket, gefeliciteerd en veel plezier ermee!!

Craft-Girl

Wat geweldig om zo'n leuk verrassingspakket te krijgen en uit te pakken,zeg!

Willy

Het lijkt wel pakjesavond, wat ben je verwend. Je hoeft je niet te vervelen,veel plezier ermee, groetjes

Jacqueline

Oh... m'n dochter had niet afgemeld en nu reageerde ik p.o. met haar blog... Nou ja.. 't is een geweldig pakket om te krijgen én om uit te pakken! Dat was leuk voor jou! en ons.. want we mogen weer meegenieten..

Jacomijn

Mens, das nog es een fijn pakketje !!!!

MiM

Wat heerlijk! Fijn zo een kadootje! Ik mocht vandaag ook weer een pakketje openen. Elke x weer een feestje! Liefs mim

Catherine

Lieve Petra.
Ik heb met veel plezier de doos gevuld, maar het leukste is wel dat je er zo blij mee bent.
Geniet er maar fijn van.
Groetjes, Catherine.

Unknown

Jij bent zeker een bofkont, wat een schitterend pakket is dit. Dat is nog eens leuk uitpakken. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Moos

Veel plezier met je de inhoud van je "doosje" hihihihihi .... wow echt super verwend :-)

by Ieke

Ooh, jij hebt de poppetjes gewonnen! Die had ik ook willen 'winnen'. Whaha, wat toevallig...

En wat leuk dat jij stiekem ook nog een poppenmoeder bent. Jouw bruine mini-BB heeft hier bij mij een blank vriendje staan. Bij de Action verkopen ze trouwens voor het bedrag van wel 1 euro nog van die zelfde soort poppetjes. Ook heel erg leuk!

Regina

Gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk dat jij 'm gewonnen hebt!!

Een reactie posten