CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 november 2011

Anna Burda van December

Ik heb hem weer hoor.. de nieuwe Anna Burda. Het wordt een maandelijks terugkomen om mijn blog. Wat is dat toch een leuk blad geworden vergeleken met vroeger. Gek genoeg heb ik er nog niets uit gemaakt. Waarom koop ik hem dan eigenlijk hoor ik jullie zeggen.  Misschien voor de heb, of voor je weet maar nooit, voor inspiratie maar ook daar heb ik genoeg van.. hihi.
Voor een beetje ontspanning s'middags bij een kopje thee dan, even een leuk blad doorbladeren. En het jammer vinden dat je er geen tijd voor hebt. Want dat vind ik dus wel. Duurde een vrije dag maar 2 keer zo lang.  Ik zou bijna wensen dat ik niet hoefde te werken, dan kon ik de hele dag lekker freubelen...:-)))

Helaas het zei zo, Maar jullie mogen wel weer even meegenieten. 
Engeltjes en plat gehaakte kerstballen. 




Breien in rood, ecru en grijs..Ik ben helemaal weg van dat  kleed.. Ik heb gekeken naar het materiaal wat ze er voor gebruiken.   €3,95  40 bollen ... tel maar uit...
Natuurlijk kan dat veel goedkoper ..Mijn handen jeuken, maar ik doe het toch maar niet. Volgend jaar misschien.




Handschoenen in allerlei kleuren en smaken
Die paarse zijn echt schattig.





En dan vond ik dit zo leuk Pindamannetjes.
 Je moet maar op het idee komen
Je neemt een  pinda, teken er een mondje en oogjes op
Een kraaltje voor de neus.
en je haakt of breidt een  klein sjaaltje. wat takjes erbij. 
Leuk om te maken samen met je kinderen.  





En tot slot lieve gehaakte wintervogeltjes


De Anna Burda is verkrijgbaar bij de Primera
Tenminste hier is dat de enigste winkel die hem heeft.


En....
4 rijen aan elkaar
nog 6 te gaan.

Fijne zondag.

grtjs Petra

23 reacties:

Happy in red

WOW, wat is je deken mooi aan het worden!! Esther.

Marjo

Ik heb dat ook..gewoon lekker bladeren in een mooi blad ...ik had dat met de Ariadne...helaas hier niet te koop..weet jij of dat blad nog te koop is in Nederland?
Jouw deken wordt prachtig !!!!!!
En ik weet niet hoe het bij jullie is,maar hier is het een zalig weertje met volop zon ....

Liefs
Marjo

Pink Princess

Ja heb hem ook in mn handen gehad. Maar net als jij heb ik ook...ik maak er niks uit tot nog toe, maar vond het wel een hele leuke weer. Wie weet volgende keer toch maar ;) Je deken wordt heel mooi!!

(en als je voor die prachtige Anna deken wol bij de welbekende ketens koopt...pppsssttt lang zo duur niet hihihi ;) )

Margreet

Ik heb dat ook met het blad Cross Stitcher. Ooit als abonnement, toch wel prijzig, en af en toe een los nummer kopen. En dan genieten, elke keer weer als je begint te bladeren. Om wat te maken, eigenlijk geen tijd, maar toch dat blad blijven kopen. Het is ongeneeslijk eigenlijk.

Betsy

Dat kleed in de Anna is inderdaad prachtig. Ik heb er ook verlekkerd naar zitten kijken. Ik vind vooral de combinatie van kleuren en motieven zo leuk. Heb het blad maar niet gekocht, want ik heb zo langzamerhand wel een hele voorraad... Het is trouwens wel heerlijk om zo even te zitten bladeren en ideeën op te doen. Dat vind ik bij oudere bladen ook.

Jouw eigen deken wordt echt prachtig. Die kleuren zijn zo mooi. Daar zul je veel plezier aan beleven als hij eenmaal af is!

Fijne avond nog en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angélique

Ow, wat wordt je deken moooooooiiiiii!!!!!!!
Echt super!
Ik hoef al die bladen niet te kopen, want ik heb (oa) jouw blog al om te lezen; net zo inspirerend, elke dag iets nieuws en gratis, wat wil een mens nog meer?

Phebe and Jane

Dank je wel voor het kijkje in de Anna. Ik ben helemaal weg van dat kerstkleed, dus ik denk dat ik het decembernummer ook ga kopen.
Groetjes,
Marian

Linda

Hij is prachtig,je plaid,ik ben echt verliefd op de kleuren.Ik zou ook prima zonder werk kunnen en mezelf de hele dag lekker vermaken maar ja dan zouden er geen centjes zijn voor al die wolletjes.....En de Burda ziet er weer leuk uit ga in de winkel nog even een blik werpen morgen,groetjes Linda

Jacomijn

Ik stond met het blad in handen, maar heb 'm niet meegenomen. Nu ik jouw foto's zo zie, begin ik toch te twijfelen of ik morgen niet even naar de winkel zal wippen ! :o) !!

Je plaid wordt prachtig !!!

Willy

Ja die plaid is leuk en prijzig, maar daar vind je wel een oplossing voor. Die theeglaswarmers zou een mooi vervolg zijn op mijn teacosy.
Groetjes

Moon

Hij wordt MOOI!!

Johanna

Ja dat is een mooie kerstplaid, erg mooie kleuren. Maar die van jou gaat het hele jaar mee, vind ik helemaal super mooi worden.

Vlijtige Handjes

Hij is leuk! Eens kijken of ik deze keer niet te laat ben. Je deken is zo mooiiiii, geweldig. En ik weet hoe zacht en warm hij is en voelt. Maak maar gauw af want hier is de mist zo dik dat het wel echt winter moet worden.
Groetjes Anita

Happy in red

Oooh, heb nog een verrassing voor je op mijn blogje ;-) Mail me even je adres!!
Esther.

Mirjam

Hallo Petra,
Wat wordt je plaid mooi zeg...
Ik wens je een heel fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

Moos

Een juweeltje van een plaid meid .... wat zal die de show stelen als hij straks helemaal af is!

Jammer toch, als we net lekker willen freubelen dat we weer moeten werken ;-( Heeeeeeeeeel herkenbaar!

Leuk tijdschrift trouwens!!!!!!

Liefs Moos

by Ieke

Je deken wordt echt prachtig!

En die nieuwe Anna Burda is weer helemaal leuk. Gelukkig zit de Primera hier niet om de hoek, anders was ik gelijk gegaan om 'm te halen...

Hetty

Hoi Petra.
Wat word jouw plaid mooi en de Anna boek staan prachtige creaties in.
Ik zal eens kijken van de week of die hier ook nog is.
Groetjes Hetty.

Monique van den Berg

Nu zie je pas hoe mooi je deken wordt. De kleuren zijn fantastisch!!

Groetjes, Monique

Hippehaakwerkjes&zo

Dit weekend nog de oude Anna van vorige maand gehad van mijn lief, had een aantal leuke dingen gezien om te haken. Allen vind ik de uitleg en omschrijving van het haakwerk wel moeilijk,ligt dit aan mij of ....???

groetjes Jacqueline

Elizabeth

Ja, ik herken dat wel.., even tijdschriftje kopen als verwennerij en dan heerlijk van genieten onder het genot van een kopje koffie. En natuurlijk denk je er wel het één en ander uit te maken. Maar de praktijk wijst later soms anders uit!
Wat wordt je deken toch prachtig, het zijn ook de kleuren die het tot zo'n sprankelend geheel maken.
Groetjes, Elizabeth

marion

wat een gave dingen in de anna burda, helemaal geen suf blad meer........

en zet hem op met je plaid

Anoniem

hallo kan jij mij helpen aan het patroon van de gehaakte wintervogeltjes

alibreevaart@gmail.com

Een reactie posten