CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 november 2011

Een Halve Bal,



Was ik gisteravond vol enthousiasme begonnen aan de Red Ribbon Bal, en had ik gehoopt dat ik van het restje witte wol dat ik nog had, net een bal eruit kon halen... Had ik hem graag al helemaal af  gezien..  Mispoes... Dus vanmiddag uit mijn werk, naar het handwerkwinkeltje hier op dorp.. maar helaas.. geen wit meer in voorraad,  Nu heb ik wel een bolletje besteld maar dat wordt pas eind volgende week.... Toch wil ik graag verder.
Dus heb ik bij de hobbydoos een bestelling gedaan. Ik had nog wat leuke haakboekjes op mijn verlanglijstje staan en voor mijn herfstdeken kom ik ook 1 bolletje fabel te kort, dus alles maar met elkaar gecombineerd.
Dan hoop ik dat ik de bestelling voor het weekend in huis heb en dan kan ik weer verder.

Wordt vervolgd dus:  


En dan nu weer terug naar de bank
tussen al mijn wollen "rommel"
Denk ik dat ik maar een 
Modern gekleurd balletje ga opzetten.
of een rijtje granny's aan elkaar haken.






7 reacties:

Happy in red

Ooooh, dus ik ben niet de enige met zo'n rommelig wollenmandje (bij mij is het een tasje). Gelukkig ;-)
Esther.

Elizabeth

Balen is dat als je net tekort komt!
Haal jij de draden achter langs bij het inbreien van dit motief? Ik heb gisteravond geprobeerd om 4 losse rode lange draden te gebruiken, maar dat werkt ook niet echt..

Grtjs, Elizabeth

Anoniem

jammer van de witte wol, ik ga duimen dat het er voor het weekend is.
je kerstbal ziet er al mooi uit,
groetjes Judith

foekie's fashion

Ja jammer he dat je er even niet mee verder kan, maar zo te zien heb je genoeg om handen. Groetjes van Joke

by Ieke

Jammer dat je niet verder kunt, maar gelukkig hoef je je niet te vervelen. Jouw projectenmandje ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van mij: veel projecten begonnen, nog meer om nog af te maken:-)

Ik heb het geprobeerd om die factor afmaken eerst weg te werken, maar moet je eerlijk bekennen dat dat niet gelukt is. Maar dat had je vast ook niet anders van mij verwacht:-)

Wieke van Keulen

Top Petra, de bal wordt super. En... een halve bal is ook een bal. Die granny's worden mooi. Wat een gevoel voor kleur heb je. Top.

Willy

Je kon nog wel even uit de voeten toen het garen op was, want er ligt genoeg in het mandje en je mooie plaid. Succes met het laatste stukje van de kerstbal.
Groetjes
ps Bedankt voor je aanbod, maar ik kan de patroontjes van A &C ook gebruiken.

Een reactie posten