CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 november 2011

Voor Wieke...

De eerste bal voor de Actie Stop Aids Now... is klaar. 




De bestelling van de hobbydoos was binnen.. (altijd een snelle en goede service daar) en vanmiddag maar gelijk het laatste stukje gedaan.
De Red Ribbon bal Nummer 1 is een feit. Nog 2 tegaan. Want ik wil er 3 voor Wieke breien..
Wil je een kerstbal kopen en het goede doel steunen.. De verkoop gaat via Wieke.
Alle informatie over de aktie vind je hier bij Wieke op haar blog.   Ze kan alle hulp gebruiken.

grtjs Petra

10 reacties:

Wieke van Keulen

Oh Petra, wat lief en wat maak je me hier blij mee! En dat je er nog 2 wilt breien. Echt super. Mocht iemand in je vriendenkring de bal willen kopen; is dat natuurlijk het makkelijkst anders kan ik ze voor je verkopen op de winterfair in Noordwijk. Woon jij in de buurt van Jansus&Jansus? Misschien kunnen ze daarheen... En anders naar mijn adres; maar dat wordt dan een pakketje!

Anoniem

mooi geworden,
groetjes Judith

Angélique

Mooi geworden voor een goed doel. Ik hoop dat Wieke alle kerstballen die ze uiteindelijk verzameld, zal verkopen. Bij deze: succes Wieke!
Fijn dat je bestelling binnen is, kun je mooi verder met oa de deken ;-)

Marjo

Oh wat mooi die kerstbal.. en voor een goed doel is altijd fijn .....

liefs
Marjo

hester

wat is deze bal mooi geworden
ik hoop dat er nog een hoop volgen
voor het goed doel
groetjes hester

Anje-Grietje

Heb net m'n balletje ingepakt om te laten verhuizen naar Wieke....
Mooi is de jouwe geworden!
groetjes Anje.

Roos

Erg knap gemaakt, en nog knapper als je bedenkt welk doel je ermee steunt.
Goed van je,
Roos x

Monique van den Berg

Leuk hoor die kerstbal en ijn dat je op die manier een bijdrage kan leveren aan het goede doel.

Fijn weekend,
Monique

Willy

S*U*P*E*R*!

Elizabeth

Ja hoor.., daar is de Red Ribbon dan...
Ik vind het (sorry Wieke) geen fijn patroon om te breien. Maar het is voor het goede doel. De eerste bal is bij mij soort mislukt, ik heb er nu één opstaan die beter oogt bij de kleurovergangen.
Ik hoop echt dat ze verkocht worden.

Groetjes, Elizabeth

Een reactie posten